banybakke Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Jeg ser du har en 89 mod Golf 2, men hva slags motor er det i bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 1.8 liter. Tok løs filteret og sjekka bensinen inni. Den ene enden kom det ut bensin som så noelunde ut. På den andre sia var det slik som på bildet her. Er det noe bra da? Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Jeg ser du har en 89 mod Golf 2, men hva slags motor er det i bilen ? siden han har en 89modell, så har han monopoint... de har bensinpumpe under bilen i likhet med GTI! på slutten av 88 kom golf (ikke spesialutgaver) utelukkende med monojet pga katalysator..... dvs.. 88- har monojet .. (jalla innsprut synes jeg.. bare trøbbel med det) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Merkelig det da..Jeg har jo 89 mod også, men har fortsatt gasser. 2e2 gasser.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Merkelig det da..Jeg har jo 89 mod også, men har fortsatt gasser. 2e2 gasser.. ombygd? .. eller når jeg tenker meg om.. var kansje i september i 89 den loven om katalysator kom... :) 90 og 91 mod har iallefall monopoint Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Har ivertfall katalysator på min bil. Skal kjøpe meg et nytt filter i morgen og sjekke om det ordner seg. Takk for hjelpen så langt! Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Nei, den er orginal. Ja, for en kamerat har en Golf II 90 mod 1.8 og den er med monopoint på. Kan ta bilde av motoren imorgen, så kan du se housey:D? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Nei, den er orginal. Ja, for en kamerat har en Golf II 90 mod 1.8 og den er med monopoint på. Kan ta bilde av motoren imorgen, så kan du se housey:D? nei for all del.. tror deg jeg! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Det er garantert ikke filteret som forårsaker problemene dine. Skru ut en eller flere av pluggene å sjekk fargen på disse. Ryker det unormalt av bilen ? Er eksosen sort ? Er det en 70 HK motor med elektronisk forgasser og katalysator ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 katalysator ble påbudt fra 01.01.89, og 89 modellen ble jo allerede introdusert aug året før, så der har du "problemet" med at 89 mod kan ha 2e2? Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 bany, ja det er det han har.. uansett.. har hatt tendenser til det du beskriver over her (poststarter)... holder med kondensfjerner hos meg... men kan være en ide og sjekke plugger, pluggledinger etc.. utsatte slite deler detta der! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 katalysator ble påbudt fra 01.01.89, og 89 modellen ble jo allerede introdusert aug året før, så der har du "problemet" med at 89 mod kan ha 2e2? det stemmer nok aldeles utmerket! ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Fargen på pluggene og eksosen forteller mye om hva som ev feiler bilen. Jeg bare har en liten mistanke om defekt Lambda sonde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 siden han har en 89modell, så har han monopoint... de har bensinpumpe under bilen i likhet med GTI! på slutten av 88 kom golf (ikke spesialutgaver) utelukkende med monojet pga katalysator..... dvs.. 88- har monojet .. (jalla innsprut synes jeg.. bare trøbbel med det) Jeg har flere 2er golfer, Den ene er en 88 mod 1,8 GLi. Den har samme insprut som GTI selv om det bare er en 90 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Det er garantert ikke filteret som forårsaker problemene dine. Skru ut en eller flere av pluggene å sjekk fargen på disse. Ryker det unormalt av bilen ? Er eksosen sort ? Er det en 70 HK motor med elektronisk forgasser og katalysator ? Er en 90 hesters motor med elektronisk forgasser. Har ikke sjekka pluggene. Ryker ikke noe spess av bilen. Ikke svart eksos. Men det som er litt rart var at det kom så raskt. Kjørte bilen i ca. 5 minutter før jeg slo den av i ca. 5 min. Når jeg startet igjen var det bare rabalder.. Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg