stigare Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hva må gjøres med en A4 1.8 for å få på turbo? (JA JEG VET at det kanskje er bortkastet og at man heller bør kjøpe seg en org. 1.8T. Men HVA må gjøres? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Jeg tipper: Nye stempler, ny insprut for turbo, ny eksosmanifold og turbo, ny eksos, muligens ny innmat i motoren, sikkert ny clutch og kanskje kasse, og en intercooler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF|GT_ Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 ja det er bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Er 1.8 125hk'ern og 1,8t'n helt like motorer da? Sånn lik utformelse osv, bare at ic, manifold,stempel, turbo osv er forskjell? Kan du ikke ta få tak i de delene du trenger for å bygge om din motor? Hvordan er det forskjell på drivverket osv? Bremser, osv? Du har jo allerede et stivt understell. For å være ærlig blir det nok billigere å kjøpe en 1,8t motor enn å bygge om din til turbo.. Do it :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Robert Jeg tipper: Nye stempler, ny insprut for turbo, ny eksosmanifold og turbo, ny eksos, muligens ny innmat i motoren, sikkert ny clutch og kanskje kasse, og en intercooler.. Alt dette som må gjøres ja? TEnkte meg det var en del jobb ja.. Men om jeg for eksempel kjøper en 1.8T motor.. er vel en del som må gjøres da også? eller? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by NoLimit Alt dette som må gjøres ja? TEnkte meg det var en del jobb ja.. Men om jeg for eksempel kjøper en 1.8T motor.. er vel en del som må gjøres da også? eller? :rolleyes: Jeg tipper det ja... Om du kjøper ny motor, så får du nok kasse og clutch, og IC og det meste du trenger, så da er det en lettt operasjon.. Hva med å selge A4n, og kjøpe en som alt har turbo? Blir nok billigere og trolig bedre da det er mer enn baer motoren det står på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg