OmegaClub Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Har handlet vinterbil, en veldig hel og fin 323 GLX 1,5 med bling-bling-kapsler. :tannløs Forslag til billige triks for å fjerne "gubbe-preget mottas med dype bukk. helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomfs Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 GT eller GTX front og bakfangere (hel-lakerte) fjerner litt gubbe-preg, er ganske enkle å montere (vis du ikke skaffer bakfanger som til en bil som ikke hadde tilhengerfeste da, som jeg gjorde) jeg kjøpte mine helt strøkne for 800,- hos en bilopphøger her i nærheten. en "litt" større endestykke(husk å ikke overdrive, det er fremdeles en 323) GT\X bakfangere stikker MYE lengre ned sånn at man kan ikke se uten å legge seg ned om man har falskt endestykke. soting av bakviduer :) (er jo et must) fjerning av sidelister(henger kun i dobbelsidig teip! så ingen hull etter dem) som jeg ser har du soltak og her kan du fjerne den vindskjermen, hjelper litt...(se på lakken at den ikke skiller seg alt for mye fra under skjermen til foran i blankhet) som jeg ser er den grillen som 1,6i bruker også, den kan lett plukkes av og lakkeres, vis du lakkerer i samme farge som bilen og setter på GTX fangere som er lakkert i bilens farge blir dette supert. så kan man gå over stereo og lign inni bilen Siter x:3xMazda 323BF (rest in pieces) Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 Turbo 1985 (til en gang jeg får tid...) kjører daglig en cosmo-grønn og dau Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Vet faktisk ikke hvordan slike fangere ser ut en gang men...... Skal sjekke litt på nettet. Sota glass synes jeg er litt harry da ;o) Endestykke har jeg i garasjen, ikke er det for stort heller :o) Takker for tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 sjekk denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=91146 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Vel så var bling-effekten på kapslene borte og felgene sorte. Sugerøret har blitt kamuflert med en ny stuss. Fronten har fått et par søte ekstralys. Her et bilde av hekken. m'm m'm m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvordan lakka du felgene sorte, ble et pent resultat :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Lakket felgene med motorlakk (spray) fra biltema. Kapslene tok jeg med noe quick-lakk jeg hadde..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Lakkere baklysene, eller tone de. Det gjør den litt cleanere.. Sotfilm er jo også en mulighet da...Eller, hvite blinkers på sia, senking osv!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Har litt problemer med starteren om dagen..... Den henger seg opp, selv om jeg slår av tenninga går startmotoren som f... Er vel startrele eller noe kanskje....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Har litt problemer med starteren om dagen.....Den henger seg opp, selv om jeg slår av tenninga går startmotoren som f... Er vel startrele eller noe kanskje....? Åssen er det når du starter da? Tar det tid eller er den sløv når du vrir om nøkkelen? Kan jo være dårlig jording... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Neida, allt tyder på at den har både nok strøm og god jord. Spinner så fint så, men det er bare det at den har en tendens til å ikke ville gi seg. Tenkte at det kanskje var start/innslagsreleet som henger seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Tror jeg har lyst å farge de stygge felgene mine også, måtte du ta av dekka eller hadde du teip rundt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Da er det sikkert "bryteren" eller releet som du snakker om ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Tror jeg har lyst å farge de stygge felgene mine også, måtte du ta av dekka eller hadde du teip rundt? Tok det på øyemålet, ikke så nøye...... Vaska dem med tynner, børsta litt med stålbørsten og sprayet iveg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stressless Racing Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Baklysa er jo greie, klare sideblinkers fra Bilextra (LED) og Hvite frontblinkers fra Golf 2 (passer nesten helt perfekt i de gamle hulla.) Fjern sidelistene som han andre sier. (enkel jobb) og lakk kromlista på fangerne mattsvart. Lakk emblem foran og bak mattsvarte. Da ser det jo litt bedre ut uten at det koster altfor mye. :peace: Hørt rykter om at Golf2 fanger passer ganske bra på gammel 323, men det har jeg aldri prøvd. Noen som veit no?? Siter 1968 Boble Go bilen! :) 1987 Mazda 323 R.I.P. 1987 Toyota MR2 1992 Peugeot 405 1990 Mazda 323 Stjålet 1992 Nissan 100 NX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg