Glenn` Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 har vdo instrumenter jeg, så har ingen stoppepinner, er yakuzi som har disse. ahh...oki :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 har dere tegning til hvit volt meter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 har dere tegning til hvit volt meter?? leter etter den selv...:) så si fra hvis noen kommer over en aneglsmili Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 var å skulle hente lysene mine hos dioder.no i dag etter avtale med dem. Men når je kom ditt var det tydligvis ingen tilstede der. Prøvde å ringe flere ganger også men fikk ikke noe svar. Har sendt melding å mail til dem men har heller ikke fått noe svar der heller. Så da ble det ikke noe fremgang i prosjektet i dag.:mad: Edit: Fikk tak i dem nå, skal møte en i lillstrøm i morgen kl.8 så får vi se da, regner med at jeg blir ferdig i løpet av kvelden i morgen, så skal få kommet med noen bilder så fort jeg er ferdig Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 var å skulle hente lysene mine hos dioder.no i dag etter avtale med dem. Men når je kom ditt var det tydligvis ingen tilstede der. Prøvde å ringe flere ganger også men fikk ikke noe svar. Har sendt melding å mail til dem men har heller ikke fått noe svar der heller. Så da ble det ikke noe fremgang i prosjektet i dag.:mad: Edit: Fikk tak i dem nå, skal møte en i lillstrøm i morgen kl.8 så får vi se da, regner med at jeg blir ferdig i løpet av kvelden i morgen, så skal få kommet med noen bilder så fort jeg er ferdig bra du fikk tak i de da :) ja må legge ut bildet.av skivene og hele pakka :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Har et bilde fra litt testing med vanlig printerpapir så tenkte je kunne legge ut det så får dere en lite pekepin på hvordan det vil bli. Turbomåleren skal også bli hvit. http://photobucket.com/albums/b221/volvoraaner/?action=view¤t=instrumenter.gif Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 ser bra ut det der ja :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 nja, er jo bare i svart vit da, ingen farger siden je ikke har fargeprinter hjemme. Kommer med no farger inni der, åsså blir det mye bedre finish med fotopapir Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 nja, er jo bare i svart vit da, ingen farger siden je ikke har fargeprinter hjemme. Kommer med no farger inni der, åsså blir det mye bedre finish med fotopapir hva skal du bruke for å lage hullene til nålene osv...kniv?eller hva brukte du? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 jeg tok bare en kniv som jeg brukte til hullene til nålene. Husk å lag hullet litt større enn at det går nedpå tappen til nåla da, siden det også skal komme lys igjenom til viseren, det beste er å lage det likt som org. Hullene til selve skivene lagde jeg med ei syl. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Det var velldig bra det der. Gleder meg til å se et bilde ferdig montert. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 noen bilder av skivene, ferske rett fra printeren. http://photobucket.com/albums/b221/volvoraaner/?action=view¤t=rpm.jpg http://photobucket.com/albums/b221/volvoraaner/?action=view¤t=speedo-og-klokke.jpg http://photobucket.com/albums/b221/volvoraaner/?action=view¤t=turbotempfuel.jpg Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 se der ja...har ikke lyst til å legge ut den turbomåleren? :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 kan vel være mulig å få lagt ut den, men får ikke gjort det nå siden jeg er på skolen, skal ta å få lagt den ut i kveld jeg. Men nå har jeg fått diodene mine:D Fikk dem på morgenen i dag Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Sånn. Da var insrumentene på plass endelig. Har fått tatt et bilde men ble ikke så bra kvalitet. http://photobucket.com/albums/b221/volvoraaner/?action=view¤t=bl.jpg Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg