cokeloop Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Vel, da har tiden kommet til å lage en tråd om bilen, var og henta den en halvtime siden! cheers Fant ut at man må ha bakhjulstrekker til vintern så :) Litt info om bilen: !987 Volvo 240 GL Motor: 230K KM.Stand: 330000 (nylig innkjørt? :hammer ) EU-godkjent i Sept 2005 Godkjent Senket 40/40 T-Red styling rundt hele bilen Ellers er det setetrekk i skinn, og orginalt bussratt :D Disse bildene er riktignok med sommerfelger, nå står det på vanlige stålfelger med vinterdekkene. Har også Bestilt meg Hella Micro DE ekstralys som passer i de små hullene ytterst på framfangeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hva med større felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 vært på steinkjer (henning) og kjøpt den der? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 grattis med ny bil!! pass på så du ikke vraker den på vinterføret! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Texascom: Blir med tiden muligens.. R1ppeR: nei kjøpte den av en Erlend fra Sparbu :) DaButcher: Takk! er usikker på om jeg skal av med frontfangeren til vintern nå, eller tror dere det går bra, hvis jeg kjører forsiktig? Har relativit gode piggdekk :D Tok en gullvask på statoil ista med understellsvask osv, og så starta den ikke etterpå! Hadde kommet vann i fordeleren, men litt CRC så gikk den som før igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsert Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hadde jeg vært deg hadde jeg tatt av all body kiten om du er redd for den :P .. ville tatt den av uansett men.. Siter Volvo for life . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 frontfangern jeg er mest redd da, men har ikke fått noe snø her enda så.. men, er vel ikke så mye hokus pokus å få det av hvis jeg ville? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Gratulerer med ny tøff bil!mangler bare snowcaps (syns nå jeg) :D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Texascom: Blir med tiden muligens..R1ppeR: nei kjøpte den av en Erlend fra Sparbu :) DaButcher: Takk! er usikker på om jeg skal av med frontfangeren til vintern nå, eller tror dere det går bra, hvis jeg kjører forsiktig? Har relativit gode piggdekk :D Tok en gullvask på statoil ista med understellsvask osv, og så starta den ikke etterpå! Hadde kommet vann i fordeleren, men litt CRC så gikk den som før igjen :) ok, var den bilen jeg tenkte på, trodde han var fra henning jeg! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Gratulerer med ny tøff bil!mangler bare snowcaps (syns nå jeg) :D hva faen er en snowcap? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Glemte det viktigste: Gratulerer så mye med ny bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 takktakk :) kjøpte meg ekstralys til fangeren og 2x 10" subber i kasse idag, bare for å ha litt lyd i bilen i tillegg til høytalerne som står i.. vet ikke om jeg finner på så mye med den da, men har lyst å dytte neddi en B230ET :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 hva faen er en snowcap? :p Snowcaps er 2 deksler som du monterer over rillene mellom panser og frontruta hvis du fatter hva jeg mener Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 få av all den jevla plastiken og grav den ned ett sted nord for polar sirkelen . violin Ser mye bedre ut med orginal clean look Forresten grattis med ny bil :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 drit i snowcaps.. det er ikke pent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg