trønder Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Nå har jeg sprengt mitt DLS Magnesium frontsett i fillebiter slik at jeg må ha meg et nytt front sett, og da lurer jeg på omm noen her inne som har noen erfaring med Fokal k2 Power eller JBL GTi c608GTi, for etter en liten ringerunde så kom jeg fram til at dem eneste som kunne passe meg var et av dem 2 settene, for som jeg hadde forståelse av med dem forskjellige jeg snakket med, så var det dem de eneste som var i den prisklassen jeg er på utkikk etter som tåler den effekten jeg gir dem. Jeg har en RF Power 550x som jeg brokobler til 2 kanaler, og da gir den 200+ i ekte watt pr. kanal, og jeg har plenty med strøm og tjukke nokk strømkabler (50 kvadrat) + og -.og en stinger dynamo som lader 120 amp. Så hvis noen kunne ha gitt meg en tilbakemelding på dem to settene så hadde det vært fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 det focal sette spiller rått.. en kompis av meg har 4" i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 er det en slik spille høyt kvalitet eller spille fint kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Focal spilller både fint og høyt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Focal spilller både fint og høyt. :) jupp gjør det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 er det noen har erfaring med JBL settet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Sannsynligvis vil Focalsettet gruse JBL-settet uansett. Det som stiller i samme klasse (og kanskje over..?) her er vel Morel Hybrid Ovation/Elate og Hertz HSK. Vil tro at Morel Elate vil passe ypperlig for deg mhp effekttålelighet og det du har å rutte med effektmessig. Det at det spiller knallfint samtidig er sikkert ikke noen bakdel heller ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 det at det spiller fint, er definitivt ingen bakdel. men hvordan er dette settet (morel elate) prismessig i forhold til dem andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Sjekk linken, der finner du både Elate og Hybrid Ovation. Skulle ligge i samme läget... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Sannsynligvis vil Focalsettet gruse JBL-settet uansett. Det som stiller i samme klasse (og kanskje over..?) her er vel Morel Hybrid Ovation/Elate og Hertz HSK.Vil tro at Morel Elate vil passe ypperlig for deg mhp effekttålelighet og det du har å rutte med effektmessig. Det at det spiller knallfint samtidig er sikkert ikke noen bakdel heller ;) I klassen over? hvorfor fins det ingen tester av det? Men tilbake til tropic, har selv focal K2, er svært fornøyd!Prøv å finn en bil du kan prøvelytte i. Har ikke hørt det JBL settet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Er du ute etter noe som tåler mye effekt og spiller bra så ville jeg tatt med Fusion Jonah Lomu serien i vurderingen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hvor får man kjøpt fusion? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 *host*http://www.autocustom.no*host* :afro Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 jeg leste omm fusion fjl-65 på autocostum sin side, og der sto det at midbassen er 2 ohm, stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 jeg leste omm fusion fjl-65 på autocostum sin side, og der sto det at midbassen er 2 ohm, stemmer det? Ja, disse er 2 ohm, men det har ingen praktisk betydning så lenge forsterkeren din takler 2 ohm stereo, noe den helt sikkert gjør. Zetec har montert ditte i sin bil, du kan jo høre med han hva han syns:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg