eschie Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hei, begynne å få litt dårlig tid, skal på eu kontroll til fredag å det er fortsatt en del igjen å gjøre, men det jeg ikke finner ut av er blinklyset, det funker når jeg setter på varsell blinken, men ikke nåe jeg bare skal blinke, sikkringen er hel, å alle pærene er hele... så det er sansynligvis relle, men det FINNER jeg ikke... noen som vet hvem det er ..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hei. Hvilke blinklys har du? De som står i 90 fanger eller vanlig fanger? Er det på begge sidene eller bare ene sia? Det trenger ikke være reele..Det er nok samme som skjer til meg ganske ofte, og det er at den "bøylen" (+) i festet til pæra ikke rører pæra, og da vil blinklysene blinke kjappere enn vanlig. Stikk et skrujærn nede ved den bøylen og bøy den til, slik at pæra får kontakt på + og -. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Kan også være feil i nødlysbryteren (som blinklysene går via), blinklyshendelen v/rattet. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hadde ikke bøylen rørt pæra så hadde ikke nødblinkerne virket heller da, Tror nok feilen kan ligge i brytern på rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg