Gringo Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Her er en pakke for den kresne - komplett Boston Pro pakke med Pro 5.5 frontsett, 2 stk Pro LF10 subber, GT 42 4x100 viftekjølt forsterker. NYTT i esker ! Det meste av ledninger følger også med, pluss 1 stk ACR 1 farad kondensator. Her har du ALT. Det svir å selge dette, men jeg må omprioritere litt penger :( Selges samlet for bud over 10.000.-, ny pris for alt ca. 22.000.- Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Synd du må selge. Jeg har desverre ikke spenn nå. Du kan vel ikke vente til jeg har spart litt vel? :rolleyes: Nei trudde ikke det. Veit foresten ikke om jeg har plass til 10" i bilen jeg har bestilt. Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by Tjukken Synd du må selge. Jeg har desverre ikke spenn nå. Du kan vel ikke vente til jeg har spart litt vel? :rolleyes: Nei trudde ikke det. Veit foresten ikke om jeg har plass til 10" i bilen jeg har bestilt. Sorry Tjukken ;) Først til mølla osv ..... Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Interessrert i å bare selge kondisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energy Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Selge du bare samlet?? hvis ikke, hva skal du ha for forsterkeren?? og evt kondensatoren?? Siter Go fast, Have fun... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Ikke skjønner jeg at ingen her har planer om å bruke 10 lapper på ett strøkent anlegg til kjerra si :D Okay folkens, kom med vettuge bud på "delene" så skal jeg vurdere om jeg vil splitte opp "pakken" som jeg aller helst selger komplett ;) Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Jeg kunne vært interessert i en av subbene. Har ikke peil på hva de koster fra butikk, så du får nesten si en pris på den. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan306 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 jeg gir deg et bud på 2500 for begge bassene. De koster vel 2000 for stykket om jeg ikke tar feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Varene er lagt ut på QXL Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Vis du søker litt på forumet,mener jeg så en som ville kjøpe komplett anlegg til vogna si forrige uke eller der omkring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg