smo Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Hei, Har en sølgrå passat som skal styles moderat (familebil:-)) Jeg har planer om følgende, og ønsker innspill fra folk som vet hva de snakker om: - Italia MB 011 felger: 225/45/17 - Film på 5 ruteflater - Hekkspoiler (liten) - Eibach senkesett og evnt. nye dembere (koni eller eibach???) - Emblemløs grill - "bøser blick" panserforlenger Har noen bilder av egne passater som er stylet send de gjerne: smo001@c2i.net. Innspill? Siter VAG 4ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 noe bilde av felgene? Kan vel bli stilfult det :D Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackdan Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Har du sota vinduene i dørene selv? Jeg har også er 00 stv og skal ha på solfilm på dør vinduene men jeg sliter med å få ut rutene. Kan du si meg åssen du fikk de ut? Jeg har en verksted håndbok fra biltema men beskrivelsen ser stemmer ikke med min bil. I boka er det klemmer men på bilen ser det ut som det er plastikk splint igjennom ruta. Trangt er det og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg