nnnneh Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Mitt råd: - Klipp ut to stk shims fra en colaboks, ølboks etc. for å få den litt strammere (legges i bunn i begge husene - de er den ikke noe bevegelse). BRUK VERKSTEDHÅNDBOK... jeg har en nesten helt ny orginal diffbrems fra en noen og 90mod. 240 varebil som ble kondemnert tidlig på 90 tallet. ikke gått mangen tusen km. varebiler har 30nm brems og som ekstrautstyr 70nm. betyr det at om jeg shimser slik som du sier kan jeg lett trylle den litt kraftigere? eventuelt bruke mer enn ett shims på hver side? trenger jo ingen nye deler siden diffen fungerer 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 folk må huske på forskjellen på en truetrack sperre og en diffbrems da... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg