StuKeN Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har en bmw 325 e30. Lysa mine har begynt å oppføre seg litt rart. når jeg har på kjørelysa har jeg ikke baklys og ikke engleøyer, når jeg har på tåkelysa skal jeg ha angel eyes og baklys, det har jeg ikke, men når jeg bare har på engle øya da har jeg baklys. er det noen som veit hva dette kan være??? Dette har skjedd en gang før men da kom lysene plutselig tilbake. Siter -Audi s4 2.2t -Nissan Silvia s14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 kanskje vel kanskje prøve og spraye på noe elektro rens i kontaktene da... kan jo bare være dårlig kontakt. eller et relle som har slått seg litt vrang, det hjalp med elektrorens på bilen min i hvertfall, da baklysene ikke fungerte.. jeg brukte bare verktøy på box.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StuKeN Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 nå har jeg spraya på kontaktspray på alle kontakter, men det fungerte ikke.. kan det være bryteren inni bilen? eller et reele som beemern sa? Siter -Audi s4 2.2t -Nissan Silvia s14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StuKeN Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ingen som veit hva dette kan være? Siter -Audi s4 2.2t -Nissan Silvia s14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 kan jo ta et voltmeter da. og prøve og finne ut hvor strømmen kutter en. begynne i sikringsboksen. og måle på begge sidene av bryteren i bilen... Hmm, er ikke helt sikker på hvordan bryteren er i bilen jeg. kan jo kanskje også høre ut som en jorings feil da.. kanskje prøve med en løs ledning og jorde den litt ekstra, for og se om det fungerer.. er snart tom for råd nå.. hehe.. lykke til..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Sjekk evnt. prøv å bytt releè K7 i sikringsboks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StuKeN Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 byttet relee ved bryteren i dag men det var ikke det som var feilen, får vel prøve å bytte det i sikringsboksen i mårra.. har en misstanke om at det er bryteren som er gåen... det finner jeg ut i mårra. Siter -Audi s4 2.2t -Nissan Silvia s14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg