Furious85 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Så for en liten stund siden en bmw i et blad med et veldig tøft emblem jeg lurer på hvor man får tak i!? Det var det vanlige panseremblemet men i sirkelen, var de blå feltene erstattet med carbon... Tøft.. særlig på biler i mørke farger. Noen som vet om dette er noe allmennheten kan få tak i? Vilhavilhavilha! damndamn Siter ______________ - Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin - Beach boooooogie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Dem har hos schmiedmann/motortechnik. Men de koster skjorta! Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Du finner dem vel på ebay.com og ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Tøft. Sånn vil jeg også ha... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Jonte: Ebay? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Leter etter samme selv jeg, bare med den sorte sirkelen rundt i karbon. Sett i et blad. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Ebay - Carbon Emblems Ebay - Carbon Sideblinklys Ebay - Carbon Emblem ratt Direkte linker for de som ikke gidder å lete :respect Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Kjøpte nettopp 3 stk fra Ebay jeg, en til panser, en til bakluke og en til ratt ;) Kosta meg totalt trehundreognittiåtte kroner, inkl. frakt! :D Spørs det bare da, om jeg får dette greiene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBK Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 se etter på http://www.koed.no Siter Trondheim Bultaco astro 03 (med blodtrim) Suzuki cp50 86 (bygd for fart) haha leter ett førstebil ptosjekt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 GS Bildeler selger også carbon-emblemer Siter BMW - The Ultimate Driving Machine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Draugen74 Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Så for en liten stund siden en bmw i et blad med et veldig tøft emblem jeg lurer på hvor man får tak i!?Det var det vanlige panseremblemet men i sirkelen, var de blå feltene erstattet med carbon... Tøft.. særlig på biler i mørke farger. Noen som vet om dette er noe allmennheten kan få tak i? Vilhavilhavilha! damndamn Du får kjøpt det på GS bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg