Hansy Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Heisann! lenge siden forrige modd nå,men for 2 dager siden tok jeg endelig photoshop fram,starter så smått med å hjelpe en kompis å modde felgene hvite,etterhvært ble det mere og mere modifikasjoner på den.. Men så kom jeg på tanken å lage en modd som er realistisk,da starta jeg fra begynnelsen på det bilde,noen modifikasjoner har det blitt. Her er iallefall en liste: Senka,brusha sideskjørt,fjerna diverse merker,fiksa litt på frontfanger,lukka framruta igjen,sota rutene,øyelokk m.m Originalen: Modden: Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Bra dette! =) som sagt på msn ja! =) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Den var sinnsykt bra! kunne ikke se mange feilene der nei :wave men nå er jeg jo som noob å regne da :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9000turbo Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 nye felger? ser jeg feil eller er øyeloket på venstre siden feil?? :p men ellers veldig;) Siter -86 Saab 9000 Turbo -rundt 200hk (dump.vent) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa155 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 håhå for en kul bil..slik en må jeg ha! var ikke så ille før mod heller da ;) Siter Canon 40D - EF 24-70 f2.8L - EF 70-200 f4L IS - EF 50 f1.4 - Speedlite 580EX II Klikk for å se Bildegalleriet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 nye felger?ser jeg feil eller er øyeloket på venstre siden feil?? :p men ellers veldig;) Joda,så det der,det er egentlig ikke en feil,det er bare hjørnet på panseret som er alt for markert i original form :( Men selve øyenlokket er det ikke noe galt med;) Vurderte nye felger,men om jeg skifter virker alt så urealistisk,syns felgene som står på en dødsnice til den bilen! Alfa155:Har du ikke en slik en da?!hahaha :P Ellers takk for kommentarer! :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa155 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hm, kan jo ligne litt da... Siter Canon 40D - EF 24-70 f2.8L - EF 70-200 f4L IS - EF 50 f1.4 - Speedlite 580EX II Klikk for å se Bildegalleriet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Veldig fin modd, liker at den er så diskret. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg