trygvleo Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 var ute å kjørte. plutselig forsvant fjernlyset. hva kan vere galt??? skal på eu kont om 2 dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 var ute å kjørte. plutselig forsvant fjernlyset. hva kan vere galt??? skal på eu kont om 2 dager hellothere lysbryter er vel det mest vanlige problemet. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Du trenger ny lysbryter og et slik "lysforsterkningssett fra Biltema (for å hindre at den nye bryteren gir opp den og!)! Du kan prøve på skroten men det er ikke ofte en finner lysbrytere og de bryterene på rattstammen der, ihvertfall som virker! Det biltemasettet "bygger om" anlegget ditt slik at du får rele i stedet for at all strømmen går gjennom bryteren, vare nr er 42-680, og prisen er 189kr, hva en ny lysbryter koster aner jeg ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Om vi snakker om hovedlysbryter så kosta den hvertfall 1300,- til min 91 mod på Volkswagen, Chr. Ophsal i Drammen. Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Om vi snakker om hovedlysbryter så kosta den hvertfall 1300,- til min 91 mod på Volkswagen, Chr. Ophsal i Drammen. Fy f..., da føler jeg meg heldig som klarte å finne et på skrotten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 jeg har kjøpt ny bryter for ca 3 uker siden. Heilt ny. Kan den ha kvella allerede??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 jeg betalte 329 hos møller for ny bryter for en uke siden Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 jeg har kjøpt ny bryter for ca 3 uker siden. Heilt ny. Kan den ha kvella allerede??? Er vel lite trolig det da! Sjekket den pluggen som bryteren er koblet med?? Ser den OK ut?? Du har selvfølgelig sjekket pærer og sikringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg