MR2 Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Jeg skal selge min 91 mod Toyota MR2. BILEN ER RØD MED NOE MOMO UTSTYR. MOTOR ER NYOVERHALT OG BILEN ER I GOD STAND. TARGA TAK. MEGET FIN UNGDOMSBIL. PRIS KAN DISKUTERES. RING 41122499 FOR MER INFO OG BILDER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Bilder? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by Jonte Bilder? Jonte! lukk opp øya. Ring for bilder å info står det. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by audi_s4 Jonte! lukk opp øya. Ring for bilder å info står det. Jejjejeje ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 nyoverhalt motor....det kan jo være så mangt.... hvorfor kan jo være like intresant å vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Har veldig lyst på en slik sak, ikke nødvendigvis en MR2, men en bil med motor bak\på midten, lav vekt og bra utseende.. Har jo bra potensiale da... Men så var det peng... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2 Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Oljepumpe var slitt og dermed gikk toppen for varm. Hadde ikke trengt og overhalle den, men mente at dette var best slik at motor er i tipp topp stand. Olje pump ble byttet, toppen ble planslipt og en del ringer og pakninger ble byttet. Kostet på motoren 20.000kr dette var for ca 1mnd siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Pris kan diskuteres rundt hva da..? ;) akkurat en sånn sak jeg vil ha jo! men det var jo alltids de penga.. :( Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2 Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Jeg hadde tenk meg en pris rundt 105.000 Men den kan diskuteres. Må få solgt den pga av jeg skal snart i militæret. Ring meg på 41122499 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg