AUDI RS3 Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Har tittet på en Audi 80 1.8 S, 1987 modell som har gått 185 000 og lurte på om noen kan hjelpe meg meg hvilke deler som jeg burde sjekke, noen deler som er kjent for å gå istykker på denne modellen etc.. Siter VAG - Be very afraid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Gå i det minste for 1.8E om du skal kjøpe deg audi 80. :) Jeg hadde audi 80 2.0E før a4`n. Var bra fornøyd med den. Vet ikke hva vanlige feil på 1.8S er jeg, men det må gå noe forferdelig surt?? 1.8E er ikke så dyre de heller så gå for den i stedet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Hjullager er veldig vanlig, ventiltikking/motor bruker olje, vann lekker inn i kupé pga dør pakning, alle bryterne i varmeanlegget - det kan være både den som justerer hastigheten på vifta, da er det selve bryteren - og det kan være den som stiller lufta opp og ned, da er det vaiere og problemer med spjeld. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg