Gå til innhold

På tide med noe nytt treff i Krsand?

Ranger emnet


Predatorz

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette høres spennende ut. Vi er noen kammerater som har tenkt å prøve å få til noe tilsvarende, men det er noen utfordringer underveis...

 

Det må foreligge tillatelse fra gunneier. Det er jo ikke noe problem når man leier STS. Men hvis det skal foregå kjøring utover det som er tillatt etter veitrafikkloven (som f.eks sladding, burning, kjøring over 80kmt), må det innhentes polititillatelse. Det er sikkert mulig å få til med en god dialog hos politiet.

 

Problemet kommer når man går ut over veitrafikkloven og samtidig skal ha tilskuere. Forsikringen på bilene som kjører gjelder da ikke, og eventuell skade på 3. part er det arrangøren som er ansvarlig for. Det vil si at hvis en bil kommer ut av kontroll og ødelegger bygning eller utstyr på anlegget, eller i værste fall kjører ned en tilskuer eller to, så er det arrangøren som står økonomisk ansvarlig. Her ligger hovedproblemet! Det er et ansvar ikke jeg ville tatt sånn helt uten videre...

 

Sier ikke dette for å knekke et godt initiativ, men bare så ikke noen skal få seg en overraskelse dersom uhellet skulle være ute. For de som var på gatebil i sommer, så husker vi hvor nær den sierraen som lå langt oppi buskaset på driftingen kom publikum...

 

Lykke til med planlegging!

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har god tid,men det er det med sikkerhet som alltid er vanskelig...ikke gøy å sitte igjen med regninga ,hvis uhellet er ute..men som sagt villig til å sjekke ut med etater..var med å starte cross banen.. gøy å fått noe tilskudd!!! tviler,men lov å prøve..hvem tar regien? lyst å hjelpe? burde være noen kr i mat salg og drikke?bare pølser og burger og brus.... håper folk ikke bare prater,for det er litt arbeid ja..

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, går dette i regi av en helg, med ordning fredag, selve opplegget lørdagen og søndagen til cleaning and shitt, så er jeg der, med dekk, godt humør og ei svær hjelpende hånd :D

 

bedre dette en gatebil til tider, overbefolket og DYRT! og ikke noe system, bare helvete og kaos, dette blir jo en anelse anonymt og vil bli at de som kommer kjører for det meste..

noe som gjør saken litt lettere framfor en million biler med million folk og alle gir like mye faen :P

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiver mer enn gjerne noen hundre i den "potten" og kan gjerne være med på både det ene og andre ;) hehe!

 

politi osv er nesten et must fra å holde "folk" i sjakk. og siden biltilsyn og politi+ trygg trafikk er så optatt av at ungdom osv skal være snille i trafikken og ellers alle steder syntes jeg "kommunen" etc skal sponse opp her! f.eks ved å betale baneleia, mot at vi ordner sikkerhets utstyret osv!

 

si hva jeg skal gjøre og jeg er der! :thumb

 

geir*2 :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste som gjenstår nå er dato, penge innsamling, regler. ellers er alt helt prikkfritt. kjanske vi får litt mere respekt fra poletiets side også

hvem står bak? hvem har ordnet vakter? hvem har odnet med politi, sykebil? mye som trengs ja.. så ikke ta ting for gitt,tar tid dette..problemet er som nevt før i posten..hvem tar ansvaret for treffet? så ikke skriv sånn lette løsninger,da blir det ikke noe!!!! eller tarjeg feil:) hellothere :chevy..så en ting om gangen!!! :thumb

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dugnad jeg stiller opp som insamler i byen. jeg kan gjerne gå rundt med bøsse. poletiet tror jeg faktisk blir med på noe sånt. festen kan vi jo ta ett annet sted etterpå treffet. har ikke imot festing men det er trossalt unger i omløp også som vi skal være eksempel på.

 

Gammel er du?

 

Og foresten.. si det koster 10 000,- for en lørdag på banen der.. og vis man skal ha denna "driks bøtta" (skjønner poenget)

Men hva gjør dere vis det f.eks bare er 4000,- i den bøtta... hvem betaler resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og andy er bare 16 vel og skal for det at han vil hjelpe med søppel,så bra det.. men noen som funnet ut noe.. gidder ikke begynne alene? men sykemeldt ut neste uke så kan ta noen tlf hvis det er av interesse?? kokker fort bort i kålen dette.. tar tid å få til alt..burde kanskje få opp noe røde kors,stiller kanskje gratis( og en ambulanse da)

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår