morten e Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hmm begir meg ut på hva meren du er det noe spess jeg bør vite?????? hehe har ikke så mye at jeg har rå til å gå på en smell hehe den e leie:driving alacocaina :drive2 Siter (lappen kommer i slutten av mai) 740gl 2,3i 230f (parkert) Honda Px= stikkflammer og døden nær (stjålen) Suzuki smx 70cc Har dysleksi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 tja for det første er det jo svindyrt! å det er litt kjipt å bruke alt en har på en motor, så når en har fått denne inn og tilpasset det, så finner en ut at en må punge grovt ut for en girkasse! og du kommer ikke langt med en M47 om du har 300Nm+ vampire så er det jo litt som må til for å få maskinen inn.. blir nok en del sparing før jeg endelig kan begynne å handle.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten e Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 de du sier av hk er når den er orginal med 225hm og 300Nm va ligger lade trykke på da???? og vor lankt er det mulikt å skru opp før dt går gale??? Siter (lappen kommer i slutten av mai) 740gl 2,3i 230f (parkert) Honda Px= stikkflammer og døden nær (stjålen) Suzuki smx 70cc Har dysleksi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg