nnnneh Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Passer alle baklukene om hverandre uansett årsmodell? Går det an å ta ut vinduet i den nye typen bakluken (den fra 90-tallet) uten å ødelegge det? Har tenkt å lakke den i en ny farge så den passer til "VOLVO R" ;) Hvor mye må jeg gi for en ny bakluke til 93mod. i aluminium? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 tror ikke di er i alu, ruta er vel limt, så hør med det bilglass verksted, om de kan hjelpe deg å ta den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 mi e ikkje i alu nei.. men passa lukene fysisk overens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 luka passer bang i. alt fra gamle 145 til siste 245 passer:) Ruten er limt på disse ,så du må nok skjære den ut med pianotråd eller lignende.. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 går det an å få disse glassa (til nyetypen luke) uten varmetråder, eller med den typen som er på 740? (mange svært tynne tråder). Har tenkt å sote skikkelig og da greier jeg meg fint uten varmetråder. Bilen blir uansett bare sommerbil. "VOLVO R" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 kjøp glassskrape så kan du fjerne varmetrådene. Glasskraper er i grunnen et håndtak med et barberblad på. Fint til å skrape de vekk med. 245 har nok de svære varmetrådene som synes godt, så det er nok dette så må til. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg