mbfreak Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 da er jeg snart ferdi baki:) gjenstår å fin pusse og trekke det. ny CD spiller og:) bilder av bilen:) de felga er forrseten til salgs. boltsirkel 5x112 ET 35 Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Ser veldig bra ut! Men hvem skal du spille musikk for? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Dette blir jo bra, når du har fått på trekket blir det berre lekkert . God helg cheers Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 skal spille for meg selv:) hehe Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 skal spille for meg selv:)hehe Blir det ikke litt lite lyd inne i bilen når det er helt tett rundt subbene? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 haha.. tenkte akkurat det samme når jeg så bildene :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 tja. det blir det uansett. har bensin tanken i ryggen. hehe. men spiller bra ja Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 om det spiller bra er jo det det viktigste hellothere cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 jepp. noen som kan anbefale noen nye 6x9 i hatthylla?? syns de skurrer litt:P kansje for lite watt?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hvis du har bare hatthylle høytalere ville jeg heller satsa på noe i front. Tror T0ffy har klart å pakke 5" i dashen på sin merce. Fått tak i et kurrant komp.sett, el eventuelt coax. lydibil focal - cadence morel.no morel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 oki. får se. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg