Gå til innhold

`88 Golf mk2

Ranger emnet


SilenCer

Anbefalte innlegg

Heisann VW folk..

Jeg kjøpte meg i dag en Golf II 1.8i GL `88..

Den har gått 217000 og ble renska for all rust + lakkering i fjor..

Han sa at`88 modellen var spesiell iogmed at den hadde insprøytning og at den hadde mer en 95HK.. Noen som veit hvor mange hestekrefter det er i denna årsmodellen? For bilen betalte jeg kun 13.000,- jeg sier kun fordi jeg mener dette er billig..

 

Slenger med et par bilder av bilen:

 

916934bilde1dsc019ix.jpg

 

og

 

916934bilde2dsc000610eq.jpg

 

Mvh SilenCer

00' Lexus IS200 Sport

 

[x] MB 190E 2.0

[x] VW Caddy 1.9TDI

[x] BMW 523i

[x] MB 190E 2.6 US

[x] MB 190E 2.0
[x] VW Golf II 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar.. Da kan jeg jo ihverfall skryte litt å si at det er en "GTi" :P

Du vet ikke hva man gjør for å få 112hk a Housey?

 

Men noe annet jeg lurer på er når motoren har gått en stund og jeg stopper og lar den gå på tomgang uten gass så holder den seg ikke på f.eks 1000rpm, men går ned til 500 også opp til 1000rpm igjen.. Sånn holder den på med ca. 1 sekund mellom 500 og 1000rpm.. Opp og ned.. Noen som veit no om dette? Er det kun justeringer som trengs? :)

 

Mvh SilenCer cheers

00' Lexus IS200 Sport

 

[x] MB 190E 2.0

[x] VW Caddy 1.9TDI

[x] BMW 523i

[x] MB 190E 2.6 US

[x] MB 190E 2.0
[x] VW Golf II 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg akkurat samme type Golf for 14 dager siden. Det er en 88 modell 1,8 GLi med 90 hk. Den har samma inspruten som 8v gti. Jeg ga 3000 for bilen med 4 nye Nokia v dekk og 4 stk 7 x 15 lett met felger med bra 195,50x15 s dekk Den er 99 % rustfri. Det eneste som var feil på bilen var ei defekt opphengskule og foringene på stab staget foran. Den bilen hadde gått 186000 km. Da var vel ikke det noen overpris ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar.. Da kan jeg jo ihverfall skryte litt å si at det er en "GTi" :P

Du vet ikke hva man gjør for å få 112hk a Housey?

 

Men noe annet jeg lurer på er når motoren har gått en stund og jeg stopper og lar den gå på tomgang uten gass så holder den seg ikke på f.eks 1000rpm, men går ned til 500 også opp til 1000rpm igjen.. Sånn holder den på med ca. 1 sekund mellom 500 og 1000rpm.. Opp og ned.. Noen som veit no om dette? Er det kun justeringer som trengs? :)

 

Mvh SilenCer cheers

 

 

 

har samme motor og insprut som deg. min var og slik på tomgangen. det jeg gjorde var og justere opp tomgangen bitte litt. da ble den stabil :) kan du ta litt mer detalj bilder av motorrom osv? på følelsen av at ikke alt er som det skal i min serru... ;)

 

 

motoren din er vel 90hk eller no

akkurat samme som gti 8v motoren. bare at din har katalysator. noe min ikke har :) så vidt jeg vet er det eneste forskjell :)

95mod Audi s6 2.2t

85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann VW folk..

Jeg kjøpte meg i dag en Golf II 1.8i GL `88..

Den har gått 217000 og ble renska for all rust + lakkering i fjor..

Han sa at`88 modellen var spesiell iogmed at den hadde insprøytning og at den hadde mer en 95HK.. Noen som veit hvor mange hestekrefter det er i denna årsmodellen? For bilen betalte jeg kun 13.000,- jeg sier kun fordi jeg mener dette er billig..

 

Slenger med et par bilder av bilen:

 

916934bilde1dsc019ix.jpg

 

og

 

916934bilde2dsc000610eq.jpg

 

Mvh SilenCer

Hallo ser ut som det er eg 1,8 8v dener det 115 hk i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår