Lompe Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 er det en aluvinge jeg ser bak der? uff..få den bort. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 jepperz, men da har vi vel vær vår smak og der er vel lov! vet det blåe i grillen ble litt teit så jeg har fjerna det på den jeg har holdt på med nå da! men men... Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 æsj hva tenker du med a? asshole spar deg for sånne komentarer da, si heller at du ikke har min smak :kiss :peace: Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 orignalen er jo frekk i seg selv! kan da ikke begynne å modde med rieger hugg på det... hva med å heller finne en helt original bil og få den til å bli pen..? merk ordet, pen.! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Voldtekt!! Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Den frontfangeren var ikke helt god. Og spoileren bak ser ut som er festa på siden? Felgene var ganske bra though. Likte ikke blå fargen i grillen, men smaken er som baken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg