DCA Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 var ute å prøvde denna bilen på onsdag, må si det anbefales! nesten så jeg fikk lyst til å bytte! for et vanvittig drag det var! og momentet i alle gir! helt sykt! og dette var den ellers ganske så kjedelige toyota avensis! må si de nå har kommet seg med å lage sportslige familiebiler! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Den er kanon :) Synd med det kjedlige orginale utseende på sedan`en. Men Stasjonsvogna er knall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 syns nytypen e knall.. venter den til alta hvert øyeblill :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Høres bra ut, skal vel teste den jeg g en gang i tiden :) Men jeg gleder meg til avensis med v6'er bi turbo og 4wd!:) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 toyota har alltid hatt sportslige "familiebiler" men dem har vært forbeholdt kun japan dessverre.. :/ Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 ja sant, men consept bilene MÅ jo til Norge for at Toyota skal få lov til å kjøre Formel 1 Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddad Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Har bestilt en X gleder meg som en unge Siter Haddad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Det er bra! Husk masse bilder av den her da du har fått den! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Har selv nettopp fått min splitter nye Avensis Executive, er stor fornøyd så langt. Nye felger ble satt på dagen etter mottagelsen og KCR rimboks montert etter 12mil :-) Tenker den X'n din blir rimelig rå vist du monterer slik boks, jeg fikk 157hk, men du vil havne på 200 og få et moment på over 400nm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Ved montering av slike bokser hvordan er det da med garanti. Jeg er så vant til å lese "lost of warrenty if broken" på sånn klistermerker på f.eks en datakomponent. Vil ikk en slik elektronisk trimming spolere toyotas garanti på bilen, eller vil man da bruke garantien hvor man kjøper en slik chip-tuning? Hva med diesel og partikelfilter? Frankie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baardal Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Tror at du beholder garantien. I alle fall dersom alt er montert hos Toyota. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 kan faktisk få kjøpt og montert en sånn boks av toyota :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg