ZpeTTeT Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Her er min Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 min forge bil.. må da ha bilde av flere 3er golfer her :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 gamlebilen Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Og her er min :thumb Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Gamle Golfen min:) *savne litt* Noen som har sett noe til denne? Har ikke sett fnugget av den etter jeg solgte den. Sist jeg vet gikk den i Moss. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Her er det beste bildet av min :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 kompis sin golf som ble solgt for ei lita stund siden, er ikke på forumet her men den er så sinsyk pen... Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Dette er min forrige golf 3 vr6... Selvbygd sådan :D Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Her er min, som førøvrig vurderes solgt! Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Gammelgolfen som ble solgt i høst (savner den). :???: Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Gammelgolfen som ble solgt i høst (savner den). :???: Har ikke denne gått uttpå Ørlandet den?? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 kompis sin golf som ble solgt for ei lita stund siden, er ikke på forumet her men den er så sinsyk pen... Hehe..Er ikke dette gammelbilen til Vegard Storås? Det er en kamerat av meg..Var iallefall sinnsykt lik..Har blitt kåret til Norges Råeste Golf 2 ganger:D Alltså, det var han som kjøpte den først og bygget den om slik den er. Men det ble vell sveisa bad-look etter han solgte den etter hva jeg har hørt + andre ting som er gjort også ser jeg. Er det ikke en 1.8 GTI Turbo da? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har ikke denne gått uttpå Ørlandet den?? Jo, når jeg jobba der ute så :D artig at noen har sett den da hellothere Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Her er noen bilder av min - ikke veldig bra - og langt fra ferdig... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hehe..Er ikke dette gammelbilen til Vegard Storås? Det er en kamerat av meg..Var iallefall sinnsykt lik..Har blitt kåret til Norges Råeste Golf 2 ganger:D Alltså, det var han som kjøpte den først og bygget den om slik den er. Men det ble vell sveisa bad-look etter han solgte den etter hva jeg har hørt + andre ting som er gjort også ser jeg. Er det ikke en 1.8 GTI Turbo da? Dette er ikke den Vegard bygde nei.. Denne blei bygd i Oppdal, og det meste utvendig var ferdig før jeg tok over. Gjorde dog litt innvendig og noe utvendig. Edit: Nå er den forøvrig solgt videre igjen. Til Aalesund eller noe rundt der. Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg