Gå til innhold

&#%%#/&!"

Ranger emnet


chr1z

Anbefalte innlegg

Legg deg under bilen og se på overføringa fra girspaken til girkassa. der sitter det en 10mm skrue i mutterform. den kan være løs, da er det bare å stramme til den så skal alt være i orden. den har en tendens til å løsne på golf. min var helt umulig å sette i gir i fjord, og da mener jeg umulig! da var det det eneste problemet, tok meg ca tim min å fikse innkludert tiden det tok å finne frem jekken å jekkeden opp.

 

Ah, takk.. da skal jeg prøve dette idag. Skal bytte den siste bremseslanga foran å så kan ta det i samme slengen! :) hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår ikke problemet jeg, min mk3 har til nå rulla 245500 og dette har jeg byttet:

 

3 Hjullagre

1 Startmotor

 

Det som må byttes utenom er Plugger, pluggledninger, fordelerlokk og stift.

Samt at understellet trenger en liten oppgradering.

 

Disse tinga syns jeg ikke er avskrekkende på en 92 modell som har rullet så langt.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår ikke problemet jeg, min mk3 har til nå rulla 245500 og dette har jeg byttet:

 

3 Hjullagre

1 Startmotor

 

Det som må byttes utenom er Plugger, pluggledninger, fordelerlokk og stift.

Samt at understellet trenger en liten oppgradering.

 

Disse tinga syns jeg ikke er avskrekkende på en 92 modell som har rullet så langt.

 

Tror du ikke tidligere eier har bytta noe hellothere

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen problemer med min 3'er... hatt 2 stk nå og er kjempefornøyd...

 

Begge TDK... Den jeg har nå har rullet ca 170000 hatt den siden ca 145000..

kun oljeskift.. gikk glatt gjennom EU...

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen problemer med min 3'er... hatt 2 stk nå og er kjempefornøyd...

 

Begge TDK... Den jeg har nå har rullet ca 170000 hatt den siden ca 145000..

kun oljeskift.. gikk glatt gjennom EU...

 

jeg kan si meg fornøyd med karroseriet fordi det har ikke vært så mye rust og slik. Så det er jo bra da! slitedeler må en jo nesten regne med å bytte på gamle biler. Har kun rustsveist et lite hull i golvet på førersia, og litt bak på bakkant bakskjerm og litt på bakluke men ellers ittno rusthøl og det er jo greit til å være 94 syns da jeg. Har hørt om nyere golf 3'ere som har hatt store rusthull i kanaler etc :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får selge tre'rn og heller satse MAX på einseren :D

 

Veit forresten hvordan du har det, jeg kjører en '97 Vectra... Tror den er besatt eller noe... Alltid ett eller annet galt med den...

 

Nja, planer om å beholde begge. Har videre planer for båda två! så blir nok ordning til slutt tenker jeg :thumb

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste 1.5måneden har jeg vært vanvittig frustrert.

Verken jeg, møller eller en kamerat av min far (tidligere Teigland kamerat) finner ikke ut hva som er gale med bilen.

Bilen dør under kjøring.

skiftet:

 

-Halvgiver

-Termostat

-Hovedrele

-Bensinpumperele

-Fordeler

-Coil

-Bensinpumpe....

 

Hatt den 2 ganger på diagnose test hos møller og det vi sitter med er 4 staute karar som klør seg noe helt dyrisk i rævhølet :(

 

Nå skal jeg ut å demontere alt som står i veien slik at jeg kan lett komme til sikringsskapet, slik at jeg kan se (visuelt) og måle etter lekasjestrømmer ol. Tror jeg har brukt 100timer på å se på bilen og si "hvorfor? hvorfor meg?" Måtte tilogmed demontere alt av anlegg i bilen før møller tok den inn for 2.gang.

 

Jaja, nå var det ut i garasjen for å jobbe videre :fire:

 

PS: Kvir meg til jeg får regningen i posten :(

MVH Preben Grahl

 

- 99 VW Bora

- 94 VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste 1.5måneden har jeg vært vanvittig frustrert.

Verken jeg, møller eller en kamerat av min far (tidligere Teigland kamerat) finner ikke ut hva som er gale med bilen.

Bilen dør under kjøring.

skiftet:

 

-Halvgiver

-Termostat

-Hovedrele

-Bensinpumperele

-Fordeler

-Coil

-Bensinpumpe....

 

Hatt den 2 ganger på diagnose test hos møller og det vi sitter med er 4 staute karar som klør seg noe helt dyrisk i rævhølet :(

 

Nå skal jeg ut å demontere alt som står i veien slik at jeg kan lett komme til sikringsskapet, slik at jeg kan se (visuelt) og måle etter lekasjestrømmer ol. Tror jeg har brukt 100timer på å se på bilen og si "hvorfor? hvorfor meg?" Måtte tilogmed demontere alt av anlegg i bilen før møller tok den inn for 2.gang.

 

Jaja, nå var det ut i garasjen for å jobbe videre :fire:

 

PS: Kvir meg til jeg får regningen i posten :(

 

Den er kjei ja! får håpe du finner problemet da!! kjipt når det oppstår slikt!

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne tråden så er da ikke løye at "alle" prøve å selge Golfane sine, blir rett og slett deprimert av å lesa alle feila på Golf3, kansje me ska begynna å tenka litt meir positivt om golf3 aneglsmili .... Da e vel sikker at par gode grunner til at me kjøre Golf3 :peace: Er vel viktig at me får fleire rekrutar som kjøre rundt i golf3??? Fra no av må me berre tenka på alle dei posetive tinga me kan om bilane :thumb

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen problemer med min 3'er... hatt 2 stk nå og er kjempefornøyd...

 

Begge TDK... Den jeg har nå har rullet ca 170000 hatt den siden ca 145000..

kun oljeskift.. gikk glatt gjennom EU...

 

Diesel er tingen her ser det ut som når det gjelder slitestyrke altså kiddie

Har vell ikke bytta anna enn det som er å forvente etter 300 000 km altså slite deler...

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår