petter_707 Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 JAWOL!! :hvaskjera Hva er forskjellen på vanlige foringer og de forsterkede?? Slutter bilen å oppføre seg som den grønne sjeleen vi får på internatet!! Det finnes sikkert et mer teknisk navn på foringene en forsterkede. :wonder Jeg lure også på hvor jeg kan få tak i disse foringene til min Charade?? Søskenebarnet mitt pratet noe om forsterkede foringer og at det var lurt å skaffe seg om man skulle senke bilen og sette på lavprofil dekk. Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Prøv her: http://www.powerflex.no/ Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg