Gå til innhold

Trenger hjelp med støyping i glassfiber.

Ranger emnet


FireSt0rM

Anbefalte innlegg

For å få av teipen? lol :P

Uansett om teipen siter igjen på glassfiberen eller ikke vel?

Skal vel ikke se bak der uansett. Så om noe av teipen siter

igjen har da ikke SHIT å si. Men men..

Teiper slipper jo lett fra karoseriet da. Så det skal ikke være no problem

å få den løs. "Plast teip" fester seg nok bedre i karoseriet.

Har ikke provø det selv men vil tro det.

Men uansett... tror dette blir bra jeg :P

 

Tror ikke det var tape`en han tenkte på da han skrev slippvinkler... ;)

02 Toyota Hiace

05 Yamaha R1 - banesykkel

08 Honda CBR1000RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sikkert hjem i dag og ta av platen visst jeg blir ferdig med dette tentamen prosjektet jeg sliter med. Bildene kommer iallefall ettehvert, fortsett å send inn tips, trenger all hjelp jeg kan få.

 

Baksiden er jeg ikke så veldig nøye med siden alt skal kledes eller lakkes, er ikke helt sikkert på det enda. Har en følelse for at prosjektet kommer til å ta sinnsykt lang tid, men det for bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering etter helgen.. Ble ikke gjort så veldig mye siden jeg jobbet lørdagen og hadde litt problem me temperaturer og andre småting. Men her er iallefall det som har blitt gjort.

 

Har fått ut begge to og lagt 3 - 4 lag med duk. Har testet dem i bilen og de passer perfekt :D Trenger noen lag til før jeg kan feste ringene som jeg holder på å lage, men tenker at det skal være klart til neste helg.

 

2.jpg

 

 

Nærmere bilde av ene siden, har nettopp hatt på et lag med duk på dette bildet.

 

1.jpg

 

 

Her er de total skeive Kryssfiner ringene mine :D De som skulle vere øverst passer som et skudd, mens de som subbene skal skruest fast i var litt for store så jeg må lage de på nytt.

 

3.jpg

 

 

Neste helg skal kassene begynde å ta skikkelig form så jeg tviler på at det kommer noen flere oppdateringer til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de total skeive MDF ringene mine =) De som skulle vere øverst passer som et skudd, mens de som subbene skal skruest fast i var litt for store så jeg må lage de på nytt.

 

3.jpg

 

 

er vel ikke mdf dette??ligna mer på kryssfiner???

 

 

Riktig riktig.. hehe, jeg som skrev feil. Har tenkt å lage nye hele dritten. Er første prosjektet mitt så det kommer til å komme mange feil her :P Bare å si i fra så det kan ordnes på. :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår