wester86 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 i sommer så lukta det plutselig litt svidd og luftinntaket i cupén slutta å virke... alt er i orden med sikringene osv..noen som vet hvordan jeg fikser detta? Siter - Mazda 626 LX 93" - Pioneer, MA-Audio, Boschmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verzutiko Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Har du en manual? Jeg har Chiltons Manual, og jeg siterer følgende for å skifte ut "Blower Motor": 1. Disconnect the negative battery cable 2. If necessary, remove the sound deadening panel from the passenger side. 3. Remove the glove box assembly and, if equipped, the brace. 4. Remove the cooling air hose from the blower motor assembly. 5. Detach the electrical connector from the blower motor. 6. Remove the 3 blower motor-to-blower motor housing screws and blower motor. 7. If necessary, remove the blower wheeel-to-blower motor clip and wheel. 8. To install, reverse the removal procedure and check the blower motor operation. Det er også et bilde, men jeg har ikke scanner så jeg får ikke vist deg. Aner ikke hvordan du etter dette finner ut om noe er defekt, men håper dette kan lede deg i riktig retning. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wester86 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 ok..skal prøve dette. Hvor får man tak i Chiltons Manual? Siter - Mazda 626 LX 93" - Pioneer, MA-Audio, Boschmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verzutiko Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Jeg fikk tak i min på Torshov. Riktignok måtte jeg spørre etter spesielt til bilen min, men det var ikke noe problem å skaffe. Betalte 400,- for den, ett kjøp jeg ikke har angret på siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg