Teddy Boy Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Jeg skal bytte bensintank på granadan min. Bilen er en sedan, men jeg har fått tilbud på en ny tank til stasjonsvogn. Forhandleren mente ganske sikkert at den passet festemessig og sånn, men at den var noe mindre, fordi reservehjulet i stasjonsvogna ligger oppå tanken. Er det noen som vet sikkert om den passer eller ikke? Er jo litt synd å kjøpe en tank som ikke passer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Hør om du får tilbake pengene hvis den ikke passer. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Jeg skal bytte bensintank på granadan min. Bilen er en sedan, men jeg har fått tilbud på en ny tank til stasjonsvogn. Forhandleren mente ganske sikkert at den passet festemessig og sånn, men at den var noe mindre, fordi reservehjulet i stasjonsvogna ligger oppå tanken. Er det noen som vet sikkert om den passer eller ikke? Er jo litt synd å kjøpe en tank som ikke passer... Stasjonsvogn tank passer IKKE på sedan, been there done that Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Veng, funker iallefall hvis du har gasser. Delenr: 25 49 00 8 Artikkel: BENSINTANK, IKKE INJ. 8/81- Antall: 2,00 Pris: 2210,00 http://www.veng.no/katalog/hoved.htm Bør kjøpe Nye festebolter på Ford først, ikke mye de koster, sjekk også festebånda Jeg ga 500,- for en litt dårlig tank med 40 l bensin på høggeren, husk og rense og tectylere, iallefall med huggertank. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg