Magnum_pi Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Har den sølvgrå Imprezaen endel ganger. Men en sivilpolitibil med full rally-look hadde jo vært latterlig. Ville vel gått en drøy uke før halve byen vet at den er sivilpoliti og kjenner den igjen på mils avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 er/var en sølvgrå wrx i stavanger/sandnes ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 HALLO hvor tar dere ting fra??? eller er det mange her inne som prater om ting de ikke har NOEN som helst peiling på`???? Den sølv imprezan de har er IKKE en sti, det er bare sprøyt, om de virkelig har en evo eller en annen blå sti vet jeg ikke 100% sikkert,men det høres ut som en hel del fjortis prat spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 mange synsere ja, tro kan de faen meg gjøre i kirka :) Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Hvor mange her har sett den Impreza'n det er snakk om, å kan med sikkerhet si at det er en WRX STI? Jeg har ikke sett den, jeg har bare snakket med en som jobber i Politiet som sa til meg at de har en Impreza, men han sa ikke noen om hvilken Impreza. "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Hvor mange her har sett den Impreza'n det er snakk om, å kan med sikkerhet si at det er en WRX STI? Jeg har ikke sett den, jeg har bare snakket med en som jobber i Politiet som sa til meg at de har en Impreza, men han sa ikke noen om hvilken Impreza. den sølvfarga er vel en wrx, sti ble vel ikke levert i sølv? - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 De har en sølvgrå WRX og en svart 2,0GX. De har også en Volvo T5R vistnok. Må visst quote meg selv her. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 den sølvfarga er vel en wrx, sti ble vel ikke levert i sølv? Sti er levert i sølv,men ikke i norge,men uansett den sølv wrx er ikke en sti det er helt 100% sikkert. Ikke spør hvorfor jeg vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 De har ingen evo, bare tull og fjortiss prat. De har en sølv impreza sti, uten vinge. Det var rart? så en svart evo som kjørte ned omkjørings veien for ca. et par mnd. sia, den blinka det blåt av så det hold i vert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Det var rart? så en svart evo som kjørte ned omkjørings veien for ca. et par mnd. sia, den blinka det blåt av så det hold i vert fall Var vel ikke en VI? Har faktisk hørt noe om at det kjøres en sort Evo VI som sivil i Trondheim... '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 må ikke Glemme EVOen de har der inne og..... Du snakker bare piss. Svada alt sammen "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 De har grå impreza ja, men ingen sti. evo kan jeg ikke fatte og tro at de har. de har en grå subaru ja, i den er det et videokamera inni;) såe man kan bli filmet uten at man vet om det;) Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 veit de har en mørkeblå og en sølvfarget Er det noen som faktisk har sett denne WRX STi'n som skal være disponert av politiet i Trondheim? Skal være rallyblå med den store STi vingen + gullfelger.. Bare lurer siden det er så mange som snakker om at "noen de kjenner" har sett den kjøre både med og uten blålys osv. Anyone? Eller er det bare rykter, som vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Jeg er en av de som har rally blå subaru med stor vinge, å har ganske grei kontroll på hvem som har det i byn,å etter min mening finnes det IKKE en sti sivilbil i byn.Å DU som er RALLY "konge" burde vite såpass :pimp :pimp Helvetes blåe riskoker med IKEA hylle på bakluka..... purken kjører da bare Volvo anleggsmaskiner :aug: :popcorn Og du Rallykongen ?? Hva fikk du for den stavmikseren ?? :deng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg