turbokano Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 heisann volvo folk,har ett spørsmål til dere,hvor ligger justeringa til h.brekk wire på 960 sedan? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 bak. ved klokka. møkka jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Ta bort askebegeret med holderen bak midtkonsollen. Justeringsmutteren sitter der wiren går inn på håndbrekksspaken. Enkel jobb å justere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Ta bort askebegeret med holderen bak midtkonsollen. Justeringsmutteren sitter der wiren går inn på håndbrekksspaken. Enkel jobb å justere :) aha,tenkte det muligens var inn der ja,men hva må jeg skru ut for å komme til der? den "ramma" som askebegeret sitter festet i`? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Sitter det justering der? Kun på 960 eller gjelder dette 940 også?`hadde en " hel " wire på min. som gikk bak gjennom noen trinser til den trinsa som går til hverthjul. Noe jalla hjemme mekk på min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Sitter det justering der? Kun på 960 eller gjelder dette 940 også?`hadde en " hel " wire på min. som gikk bak gjennom noen trinser til den trinsa som går til hverthjul.Noe jalla hjemme mekk på min? Som S90r sier, gjelder dette på min 740 fra 1991. Fjerner bare ramma bak på midtkonsollen, tar ut askebegeret og under dette sitter det to klips. som man vipper opp, og da drar man denne ut og da ser man rett på stramminga. Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Sitter det justering der? Kun på 960 eller gjelder dette 940 også?`hadde en " hel " wire på min. som gikk bak gjennom noen trinser til den trinsa som går til hverthjul.Noe jalla hjemme mekk på min? Samme systemet på alle 700 - 900 biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 noe jalla meg på 900`n jeg hadde da :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 jeg stramma brekket på min i dag(klargjøring til vinter'n:D) og da rota jeg fælt lenge! så i haynes boka, og der var hele armlene-konsollen fjernet, og det sto "bare skru i vei", og jeg fatta ingenting når jeg tok ut askebeger og ramma der, men fant jo ut etter mye grubling at justeringsmutteren ligger rett forran nesen der!! så tenke så enkelt som mulig(dvs tenk volvo;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 760 har iallefall noe knot med wiren.... vertfall å bytte. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 det er ingen forskjell på wire på noen av 700-900 modellene.... Så Krishell jeg vil tro du har slitt med stramming. er faktisk ikke så vanskelig... Strammingen ligger faktisk ofte litt gjemt under teppet.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Skal stramme håndbrekket på kammeratens 900 i dag. tittet å går å så strammingen. Men 900 jeg hadde en gang hadde noe hjemmelaga greier da. var nok derfor det ikke fungerte så bra også hehe. Noen som har laget til noen form for Hydraulisk håndbrekk på 900`ne deres? volvo brekk er jo ikke noe som er kjent for og være så bra.. Har tenkt på å få byttet belegg på trommel bremsene bak men vet ikke om dette har noe skikkelig effekt. Skal lage meg innsug eller hydraulisk håndbrekk på skolen snart men trenger noen erfaringer etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg