Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Siden jeg må selge vinterprosjektet tenkte jeg at jeg kunne lage en tråd om passaten min. Planene er ikke så store, men noe blir det vel over tid. Har tenkt til å prøve meg på blå lys i instrumentbordet og kanskje i knappene hvis jeg finner ut hvordan jeg gjør det. Har noen greie felger til den som den får på til sommeren igjen (ikke de på bildet). Her er noen bilder av bilen: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Bytte lys i instrument er lett :) Bytta til rødt på min =) Men måtte sage og lime litt da jeg ikke brukte vanlige pærer. Brukte lysdioder. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Bytte lys i instrument er lett :) Bytta til rødt på min =)Men måtte sage og lime litt da jeg ikke brukte vanlige pærer. Brukte lysdioder. Tenkte jeg bare skulle bytte den grønne filmen med en blå, jeg... Jeg får bare se. :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 sånn ser mitt instrument ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 sånn ser mitt instrument ut:) Hva har du gjort? Dioder eller folie? Det blei dritkult! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 det er dioder kjøpt på dioder.no ferdig tilpasset:) litt dyrere enn å lage selv, men... det du burde gjøre er å bytte blinklysene foran og bytte til svart/røde baklykter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Passer de i lyspære holderen? Måtte du fjærne den grønne folien da? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 de er ferdig tilpasset ja, så de passer uten mod, fjerner bare den grønne folien ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Så kult! Skal glane litt på de sidene. Håper de har det til min også. Ser du har litt annet instrumentbord enn meg! Var det mye pes å fjerne folien? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 nei alt er enkelt du må ta av rattet regner med du ikke har justerbar høyde justering på rattet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 nei alt er enkelt du må ta av rattet regner med du ikke har justerbar høyde justering på rattet Det å ta ut instrument bordet er enkelt.. Det har jeg gjort før... Takker deg for all hjelp! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Bare for morroskyld legger jeg ut bilde av de nydelige vinterfelgene mine! Dissa var ikke billige! Det er sikkert! Det som er litt morro er at når man kjører på de piggdekkene som sitter på høres det ut som man kjører med 4 ødelagte hjullagere! Morro! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 @thagoo: Ble steintøft det der! Var det Kit No.3 du kjøpte? Er der bare til instrumentene, eller er det til varmeapp. osv. også? Er det mer trøbbel å ta ut instrumentene når jeg har høydejusterbart ratt? Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 @thagoo:Ble steintøft det der! Var det Kit No.3 du kjøpte? Er der bare til instrumentene, eller er det til varmeapp. osv. også? Er det mer trøbbel å ta ut instrumentene når jeg har høydejusterbart ratt? husker ikke hvilket kit jeg kjøpte, er bare til instrumentene, løse dioder til knappene kan også kjøpes. det er lettere om man har høydhusterbartratt og om instrumentet ikke har speedo vajer. slipper og ta av rattet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Har en ny Passat GL/GT frontfanger liggende m/brukte kurvelys. Ferdig grunnet. Skal ha 1200 med lampene. Send meg en PM om det er int. :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg