Spike Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 har sjekka det meste av ledninger ja. Får vel bare gå over litt av hvert. Siter 93 BMW 520i (bruksbil/vinterbil) 93 BMW 325Ci 87 Volvo 740 Turbo Intercooler (solgt) 86 Volvo 740 GL (solgt) 87 Ford Sierra IS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spike Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Nå har jeg skifta motor, en B230A fra 240. fikk den ikke til å gå på startern, og den lada ikke men fikk trilla den igang mens det var strøm på den. Skjønner ikke helt hvorfor startern ikke funka for det er samme starter som satt på gamle motorn og den funka fint da og det er strøm til den. Er litt vanskelig å feilkople dynamoen også men det kan jo ha skjedd. Noen tips? Siter 93 BMW 520i (bruksbil/vinterbil) 93 BMW 325Ci 87 Volvo 740 Turbo Intercooler (solgt) 86 Volvo 740 GL (solgt) 87 Ford Sierra IS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Du må spise suppe med spade eller noe... Du byttet motoren pga tenningsproblemer? :eek: Sjekk om du får starteren til å gå med å koble en ledning fra + batteriet til innslaget. Starter den ikke da har du enten ikke strøm til starteren eller så har du defekt starter. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spike Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Det er strøm til starteren men den slår ikke inn og starteren virka jo før jeg satte den i den nye motoren. At den ikke lader er også litt rart for den lada bra når den sto i den bilen jeg har fått motoren fra. Grunnen til at jeg bytta var at jeg hadde skjørtebank i den gamle motoren og var så drit lei den stygge tikkelyden, prøvde å stille tenninga for å få det bort, men den sto som den skulle. Bytta forresten inn motoren med noen gamle felger jeg hadde liggande. Siter 93 BMW 520i (bruksbil/vinterbil) 93 BMW 325Ci 87 Volvo 740 Turbo Intercooler (solgt) 86 Volvo 740 GL (solgt) 87 Ford Sierra IS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg