hardcore86 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 lurte på om noen har noen meninger om JBL POWER P1220E sub... 2 stk i caddy pickup... skal brukes i db drag... lite budskjett... forslag til forsterker på disse...?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hmm, må bli "standarden" nå for tiden, med tanke på kostnad, helix dark blue 1000.1 el 1000.2 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hmm, må bli "standarden" nå for tiden, med tanke på kostnad, helix dark blue 1000.1 el 1000.2 :) mener du det er nok me en helix 1000 på 2 stk jbl...?? mulig jeg går for rockford... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 kjør de i 2ohm så får du vel ca 2k å rutte med. Bør få futt i jbl'ne det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 høres bra ut... bilen skal ikke stå ferdig før mai uansett.... takk for svar.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hva med å se etter noe brukt da? http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=4282&sort=1&cat=10&page=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jeg vil nok en gang ta på meg den svært plagsomme rollen med å minne om at det i flertall heter "subwoofere", "basser" eller "basselementer". Ikke "bassere". Du sier vel ikke "en fisk, flere fiskere"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jeg vil nok en gang ta på meg den svært plagsomme rollen med å minne om at det i flertall heter "subwoofere", "basser" eller "basselementer". Ikke "bassere". Du sier vel ikke "en fisk, flere fiskere"? STEMMER DET !! Heter flere fiskere :D Du sier vel ikke , flere fiskerer ? Har du ikke gått på skolen ?? :P PS: Få den en hobby du gutten min :) Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hehehe, jeg jobber med saken ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 lurte på om noen har noen meninger om JBL POWER P1220E sub... 2 stk i caddy pickup... skal brukes i db drag... lite budskjett... forslag til forsterker på disse...?? Jo mer guffe du klarer å få jo bedre er det (opp til en viss grad da) Og av samme grunn bør du kjøpe det beste du har råd til. Med tanke på at du skal delta i dB-drag så havner du i en ganske høy klasse, og da bør du også være nøye med kassekonstruksjon slik at du får det beste utav det du har.. Vet ikke åssen du har tenkt å løse dette? om det blir med kasse på planet og rør inn eller at du gjør som Odd Slette og lager kasser på planet som går inn i kupeen. Med elementet spillende fremover.. Men uansett stor strømsterk forsterker er å anbefale. Skulle du hatt RF burde du nok brukt 10001BD eller større. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Skulle du hatt RF burde du nok brukt 10001BD eller større. Mener CB Elektro har en slik liggende i utstillingen som du sikkert kan få en knakende god pris på, ring med Kai å hør:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Jo mer guffe du klarer å få jo bedre er det (opp til en viss grad da)Og av samme grunn bør du kjøpe det beste du har råd til. Med tanke på at du skal delta i dB-drag så havner du i en ganske høy klasse, og da bør du også være nøye med kassekonstruksjon slik at du får det beste utav det du har.. Vet ikke åssen du har tenkt å løse dette? om det blir med kasse på planet og rør inn eller at du gjør som Odd Slette og lager kasser på planet som går inn i kupeen. Med elementet spillende fremover.. Men uansett stor strømsterk forsterker er å anbefale. Skulle du hatt RF burde du nok brukt 10001BD eller større. skal kjøre løsningen til odd slette... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Mener CB Elektro har en slik liggende i utstillingen som du sikkert kan få en knakende god pris på, ring med Kai å hør:) hvem Kai??? telefon nr?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 faen å tåpelig.. hehe dumt å bruke tiden deres på å forklare meg at jeg er dum... men men... går nok fint.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg