thaugen Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Skulle til å montere hengerfeste på Golfen min i går, men hvordan får jeg av bakfangeren? Hva må løsnes? Noen som har en grei beskrivelse, eller et bilde... Hadde vært knall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 skruer under leppe, 3 stk trur j.. 2 eller 3 i hver skjermbue også mener jeg det sitter noe under baklampa, baklampa må av altså.. Mener det er sånn. litt usikker i forhold til lampene Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Du må ut med begge baklampene, sitter det to på 'toppen' av fanger'n under lykta der og en helt inn ved spissen av lykta, ut mot bakskjermen.. (knotete å komme til), så er det 3 eller 4 skruer i hver innerskjerm og en eller to på undersiden mener jeg å huske. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 vi satte på får ikke så lenge siden og det som var ``work`` var jo lampene, ellers 0 jobb ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 ikke meninga å ødelegge tråden her men, er det vanskelig å fjerne hengerfestet da? hehe.. har skrudd av selve hengerfestet, men har fortsatt den jerndingsen som kroken var skrudd fast i... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 er ikke den grei å ha a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 kjærra skal helstyles så tror ikke det nei :rolleyes: Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Nå er hengerfestet på plass, takker for tips! Ikke noe stor jobb i det hele tatt, men alltid noe knot med skjulte bolter og klips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ikke meninga å ødelegge tråden her men, er det vanskelig å fjerne hengerfestet da? hehe.. har skrudd av selve hengerfestet, men har fortsatt den jerndingsen som kroken var skrudd fast i... Eg kan vera interisert i å kjøpe dette av deg om det kan monteres på en 3 dørs Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 tviler sterkt for at det er noen forskjell på dette på 3 og 4-dørs.. så passer nok. men problemet er at jeg ikke får av selve festene.. har kun skrudd av selve kroken og kontakten. om du kan gi eller skaffe meg info om hvordan man får av dette kan du sikkert få kjøpe det.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 tviler sterkt for at det er noen forskjell på dette på 3 og 4-dørs.. så passer nok. men problemet er at jeg ikke får av selve festene.. har kun skrudd av selve kroken og kontakten. om du kan gi eller skaffe meg info om hvordan man får av dette kan du sikkert få kjøpe det.. Det er ingen forskjell på 3 og 5 dørs, for å demontere selve festet må du først av med baklyktene, løsne fangerplastikken med 2 skruer og 2 klips oppe, 2 skruer under i midten, og 3 skruer i hver hjulbue mot innerskjerm. Da klarer du å komme til 2 store bolter som står på hver side, en i hjulbuen, og en bakenfor hjulet. Du vil da trenge ei forsterkningsplate istedenfor hengerfestet, denne kan jeg sende sammen med hjulene. Trenger ikke min lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg