Gå til innhold

Montering av hengerfeste!

Ranger emnet


thaugen

Anbefalte innlegg

skruer under leppe, 3 stk trur j..

2 eller 3 i hver skjermbue

også mener jeg det sitter noe under baklampa, baklampa må av altså..

 

Mener det er sånn. litt usikker i forhold til lampene

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ut med begge baklampene, sitter det to på 'toppen' av fanger'n under lykta der og en helt inn ved spissen av lykta, ut mot bakskjermen.. (knotete å komme til), så er det 3 eller 4 skruer i hver innerskjerm og en eller to på undersiden mener jeg å huske.

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke meninga å ødelegge tråden her men, er det vanskelig å fjerne hengerfestet da? hehe.. har skrudd av selve hengerfestet, men har fortsatt den jerndingsen som kroken var skrudd fast i...

 

Eg kan vera interisert i å kjøpe dette av deg om det kan monteres på en 3 dørs

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler sterkt for at det er noen forskjell på dette på 3 og 4-dørs.. så passer nok. men problemet er at jeg ikke får av selve festene.. har kun skrudd av selve kroken og kontakten. om du kan gi eller skaffe meg info om hvordan man får av dette kan du sikkert få kjøpe det..

 

Det er ingen forskjell på 3 og 5 dørs, for å demontere selve festet må du først av med baklyktene, løsne fangerplastikken med 2 skruer og 2 klips oppe, 2 skruer under i midten, og 3 skruer i hver hjulbue mot innerskjerm. Da klarer du å komme til 2 store bolter som står på hver side, en i hjulbuen, og en bakenfor hjulet.

Du vil da trenge ei forsterkningsplate istedenfor hengerfestet, denne kan jeg sende sammen med hjulene. Trenger ikke min lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår