Haukis Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei! er dette en grei første bil? Har nok vært oppe før, men fant desvere ikke noe! :) :pimp Siter Nissan skyline r34 (Rb26) X:03 Ktm sx 125 x:07 ktm sx 250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 funker helt perfekt til meg i allefall, bruker kanskje litt mer bensin enn lommeboka kan betale for men shit au=).....hatt e30 320 i litt over et år og angrer ikke et sekund på kjøpet. blir nok bimmer som andrebil også=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Har 320 som min andre bil og er storfornøyd. Har ikke vært noe feil bortsett fra det jeg har herpa sjøl (kardang). Bruker litt bensin som sagt, og forsikringa er vel litt over gjennomsnittet om du velger kasko. Men bortsett fra dette er det en meget god bil å kjøre. Går også helt greit for å være første bil. Se etter rust spesielt nederst på dørene og forskjermene, samt koffertlokket. Se også etter vannlekasjer i bagasjerommet spesielt der jekken ligger. Hør etter tikking fra motor og klangelyder fra bakaksel (tyder på at bilen er herjet med). Reg reim skal også byttes etter 75 000 km. edit; prøv å finne en facelift utgave ('88 og nyere), da disse er mye penere. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Se også etter rust i kanaler og rust i gulv. ang 88> så er smaken som baken.....noen synes de er penere, andre ikke. det som er bortsett fra litt plast er at reflektorene i lyktene ble forbedret bla. disse er dårlige på eldre utgaver Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Se også etter vannlekasjer i bagasjerommet spesielt der jekken ligger. Ikke for å spore av tråden, men fant nettopp vann her i min :( Vet du hva det skyldes? Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Ikke for å spore av tråden, men fant nettopp vann her i min :( Vet du hva det skyldes? har du sett de fine luftelukene på siden bak fangern? derfor har du vann i bagasjen. dette er mer utprget på modellene før facliften fordi fangeren er laget på en annen måte på de gamle ny: gammel: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Aha, der det kommer inn ja, hjelper vel ikke at fangeren er litt skeiv grunnet at forrige eier har bulka den eller noe. Får se om jeg finner ut noen måte å fikse det på da. Takk for tipset btw :) Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egilbaevre Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Må vel også nevne at vist du først skal ha bmw-sekser så kan du likså godt gå for 325, det går jo skikkelig. Forsikringen og forbruket har en tendens til å være det samme som på 320. Enneste positive med 320 er lyden og "følelsen" i motoren (som du også får i 325..). 318is er MYE billigere i forsikring, går bedre og bruker mindre bensin.. vanlig 318i har samme fordelene som is'n bare at den ikke går like godt, sikkert litt treigere enn 320.. (vist du kjøper 318i (ikke is) må du også være glad i å skifte reg-reim..) Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 men så er det blitt sinnsyk pris-forskjell på 325 og 320. 323 er jo et greit allternativ. Ligger ca på samme pris som 320. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Ulempen med 323 er jo at de sluttet vel å produsere den i '85. blir jo litt gammelt, i tilegg til at den ikke finnes med facelift. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg