Brandtenborg Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg har en 89 mod passat og lurer på om det er noen som vet om denne noen gang kom med noen orginale alu felger? Bilder er fint! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Lurer på om ikke de jeg har liggende er originale. (Til min 92 GL i allefall...) Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Ok! Kan ikke si å ha sett orginale alu til den før... Men de var jo ikke så ille de da! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Ja, det demrer litt når jeg ser det... :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg