passat kara Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 den øverste hadde jo like lykter som e hadde på gamle bilen min passat 86mod. syns egentlig det var litt tøft på den jeg. jeg huske e vurderte å bytte fra passat front til santana front på den men nå i etter tid syns jeg egentlig passat fronten er finest. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Blir liksom litt nakent med bare Santana fronten! De tåkelysene (eller wannabe-tåkelysene på CL-utgaven) gjør seg bra syns jeg! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Biltema har også nye lykter til en veldig snill pris, men tenkte jeg skulle bli kvitt de "1000metrene" som ikke lyser noe som helst når jeg først var i gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 oki-får kikke litt nøye imorgen, så veldig likt ut sånn i forbifarten! Det ser ut som om det er noen som stripper golfer på denne skroten, ikke en golf med grill. lys/visker brytere eller termobryter for kjølevifta! litt off-topic, men må bare skyte inn spørsmålet her. er det normalt at viskerarma tar kvelden? Jeg får ikke intervall på viskerne foran, har prøvd med nytt intervallrelè... :| Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Har egentlig inntrykk av at det elektriske på Golf er dårlige greier?. Etter mye arbeid fungerer nå alt på min, untatt bakrutevisker/spyler-feilen liggger i bryteren. Gidder ikke bruke noe penger på dette så jeg legger opp egen bryter for dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg