Andy` Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei Må ha nye kamaksler, kamhjul, kjede, reg reim, ventiler, topplokksbolter + diverse pakninger. Noen som har gått til innkjøp av lignende, og hvor det eventuelt er billigere enn merkeverksted? Skal på topplokket til en Audi A4 Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ja det lurer eg på også, kunne tengt meg nye smidde stempell og råder til uno`n min + Kamaksler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hos en litt seriøs bilrekvisita forhandler. Noen som kjøper fra Motorteknikk og Reko m.f. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 det kommer jo an på hvor du bor da, men jeg kjøpte alt av motordeler til min audi 90 på flissundet motorsenter. det ligger på Flisa. http://www.tuningspesialisten.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg