l4rsh Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 haha huffda traff jeg et ømt punkt? nei å nei. :hammer Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 unnskyld meg ? så det du sier er at jeg kan ikke få uttale meg om den prototypen? Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 heh åfaen! jeg leste feil!! har vært ca litt for mange timer på jobb i dag/kveld, så er ikke helt på kanal! beklager så mye! slettes med èn gang! håper du kan glemme:) nok en gang sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 haah den var jo mye fetere enn det 240 ble til iallfall :D Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hehe, kan vi diskutere den fine prototypen istedenfor å diskutere "Paralympics"??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 unnskyld meg ? så det du sier er at jeg kan ikke få uttale meg om den prototypen? joda, men du kan spare deg for den drittslenginga! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hvilken drittslenging da ? eneste drittslenginga her kommer jo fra dere ?? :fire: Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hehe MEGA DIGG :hammer kan du lage en slik til meg åå cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hvilken drittslenging da ? eneste drittslenginga her kommer jo fra dere ?? :fire: haah den var jo mye fetere enn det 240 ble til iallfall :D ikke kom og si at detta ikke er spydig.. og enkelte vil nok karakterisere det som drittslenging og gå i forsvar! hva ville du sagt om none kom inn på vag forumet og sa det samma om din bil? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg vil ikke kalle det drittslenging det han sa først, han sa bare sin mening, å om han mente det eller sa det på bare faan driter jeg i. Dritten er kommet fra Volvofolka, ikke djesus, sånn som jeg oppfatter det hvertfall. Smil og vær glad gutter!!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg