Stingah Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hei Er ikke noe mekaniker akkurat. Men alle jeg spør om hvor vanskelig det er å skifte foringer på stabstag sier det er latterlig lett. Problem: Veit ikke engang hva som er stabstaget :hammer Og vet derfor mindre hvor foringen sitter. Er nødt å bytte begge foringene forran og tenkte jeg likegreit kunne gjøre dette selv siden de skulle ha 1600 for jobben hos møller. Om noen har bilder eller en god forklaring hadde jeg blitt kjempeglad! cheers -Fredrik Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hvor mange tråder har du åpnet tro? hehe Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 ikke no galt i å holde liv i forumet da mann... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ta kontakt med topgun eller noen av de folka, de har bilder og gode beskrivelser... Men stabstagget er det stagget som "henger" på hjulopphenget, altså den lange netallstanga som går over bak hjulopphenget, det er ett ca 2-3cm tykt stagg. det sitter to foringer på selve stanga (hvis det er dei du mener er slitte) eller så er det fire foringer, to i hvert hjuloppheng, ett der stagget er festet i ett overførings stagg (husker ikke hva det heter) og ett fra det lille staget og inn på selve bærearmen i hjulopphenget. (jeg har desverre ingen bilder av undersiden av bilen min) Hvis dette var til hjelp så er det hyggelig :) hvis ikke så overse det helt ;) heheh Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg