vag Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Skal selge en corrado 2.0 16v motor med gikasse. km.ca.80 000. komplett med el nett, bensin pumpe, speedometer og katalysator. Sitter for tiden i en golf 1 gti, vurderer å sette i den en g-60 el vr 6? Har også komplett svart stoff interiør til 4 dørs golf gti vr6 ++. ring for info. 90728516 eller mail på rejsand@online.no. Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 løp og kjøp:D :D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 har en g60 motor til salgs hvis du er intresert:cool: -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet April 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Hva er prisen på g-60 mtoren? Har kjøpt en hel corrado fra tyskland med gåen lader. Tenkte på turbo men om noen har en lader liggende til salgs for en normal dødelig pris er det bare å si i fra... Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 har 2stk g-ladere liggende.. en std til dødlig pris og en med vw motorsport papirer til udødelig pris.. heh:D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 oki...tenkte sånn 16000 ca. for hel motor med gir bra lader og supersprint grenrør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet April 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 ok, så annonsen din etter svar, skal si det videre, er masse aktivitet i bilbygging på kongsvinger om dagen... :D Men hvor mye kunne du tekt deg for standard lader corrado boy? og hva er prisen på den råe? Får som sagt en tysk en på mandag med et kjempe hull i laderen......!:cool: Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 oki...jeg bestiller trim innen 1-2 uker...ikke mye bare 65mm ladehjul og sns chip fra usa + noe små saker som bensintrykksregulator etc... kan jo selge den selv om jeg får disse delen men jeg regner med at det er lettere og selge en standard g60 motor.. nr. er 45471161 hvis du lurer på noe om motoren:cool: -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet April 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Må vel gå ann å bli kvitt den motorn din...:op Skulle gjerne ha blitt kvitt den 16v`n, hadde vært kjekt med litt kr inn igjen. 8000kr for hele motor styret... Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 joda men jeg vil ikke sitte igjen med ingen motor og være på jakt før rudskogen...må nok få i ny eller trimme den jeg har før jeg drar på ruder'n -tobias:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 hva med bytte med mellomlegg da? kunne tenkt meg å bygge en 16v turbo\kompressor -tobias:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Hadde vært greit med bytte, men nå har jeg en slik hvert øyeblikk. Er det no spes deler du skulle hatt tak i så blir den jeg får fra tyskland dele bil... :cool: Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 så du skal ta inn en corrado g60 fra tyskland som skal deles opp? -tobias:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Jepp, en kompis driver å importerer biler, solgte en grønn corrado til en kompis av seg, hadde kjørt 2timer tre kvarter i høy hastighet på autobahn og da gikk laderen føyken... blir kanskje en billig motor på meg hvis jeg får igjen får igjen noe for resten av bilen...:D Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Skal du selge deler ifra corradoen så kunne jeg tengt meg en liste over div deler?:D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg