UrGe-BoY Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Har ett førersete som har knekt understell..har vært sveisa før..I tillegg er nok hele seteryggen skeiv også.. Kunne gjerne tenke meg sportseter.. Hvilke seter er det i Vectra V6 ? Hvordan er det med f.eks Recaro seter? Vanskelig å få det til å passe i en Vectra B? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Recaro har jo sine luksus seter til Vectra B, kommer ikke helt på navnet. Men de engelske Vectra B`ene har så og si sportsseter som standard. Har lenge ønsket å få tak i GSI seter meg selv men det viser seg å bli dyrt og vanskelig. Billigste måten å få tak i Recaro setene er å ringe til Danmark siden en god del Vectraer kom med skinn interiør som standard!. Ellers blir det universale sportseter med vel... universale skinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har du noen forslag til sider på internett der jeg kan finne danske deler da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Recaro har jo sine luksus seter til Vectra B, kommer ikke helt på navnet. Men de engelske Vectra B`ene har så og si sportsseter som standard. Har lenge ønsket å få tak i GSI seter meg selv men det viser seg å bli dyrt og vanskelig.Billigste måten å få tak i Recaro setene er å ringe til Danmark siden en god del Vectraer kom med skinn interiør som standard!. Ellers blir det universale sportseter med vel... universale skinner. Vectra B i500 som ble levert i tyskland har jo sportsseter Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saj-Racing Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 i500 stoler kan du bare glemme å få tak i. Vectra b ble levert i sport utg med sportsstoler, men disse bilene er sjeldne. Men de samme stolene sitter i sport utg av astra g, disse er det langt flere av og bør være mulig å få tak i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ikke akkurat sportsseter, men kanskje noe som dette du leter etter? http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=27903 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Vauxhall har sportsseter som standard, vel nesten. De fleste har GSI Vectraer i England. For ikke å nevne at Danmark og Tyskland har en god del vectraer med slike stoler. i500 stolene er lette å få tak i men koster desverre en slant, er jo toppmodellen til Recaro hvis jeg ikke tar feil. Vanlige skinnstoler til vectra selges en del. Men så igjen, alt som er luxus til vectra er sjeldent i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Sjekk kjøp og salg på http://www.calibra.no Der ligger det hvite og svarte skinnster til salgs for en billig penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg