Gå til innhold

BMW bilsterio

Ranger emnet

HagZor

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har en BMW 325i E36 og har et problem.

siden jeg er veldig interiesrt i annleg til bil så hadde jeg allerede kjøpt forsterker og subber før jeg fikk bilen. så kom dagen jeg skulle hente bilen, den var akkurat slik som jeg hadde tenkt meg. Kom hejm monterte opp forsterkerne, subbene, - strømen, men så skulle jeg finne en plass til å dra + ledninga fra batterie til cupeen. Helt umulig. har prøvd å finne en vei i fra cupeen og ut til mottor rommet men NEI!!! og omvendt.

Har noen peiling hvor man kan trekke kabelen eller må jeg ta fram borremashina?

FAEN: copsen kom me handcops å så sa jeg bare hvatthefak:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være et hull igjennom på alle biler. Har ikke hatt no problem med å installeree stereo i bmw før. Ingen svart plastikk "kork" som kan taes ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ei "kork" når jeg såg under der hvor pedalene er. men virker som hullet bare gikk inn i et tommrom eller selve chassie. prøvd å lyst med maglighte inn men så steika vanskelig å se noe. i dag var jeg så lei at jeg bare trakk kabelen gjennom takluka :P hadde bare noen sure fronter tidligere. vrenges hvis man bare skrur opp litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok et tom rom det da ja. Er flere av dem på min audi. Men letteste måten er jo å se fra motor rommet. Finne ut hvor alle de andre kablene fra motoren går inn til kupeen. Noen steder må jo dem også gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har en BMW 325i E36 og har et problem.

siden jeg er veldig interiesrt i annleg til bil så hadde jeg allerede kjøpt forsterker og subber før jeg fikk bilen. så kom dagen jeg skulle hente bilen, den var akkurat slik som jeg hadde tenkt meg. Kom hejm monterte opp forsterkerne, subbene, - strømen, men så skulle jeg finne en plass til å dra + ledninga fra batterie til cupeen. Helt umulig. har prøvd å finne en vei i fra cupeen og ut til mottor rommet men NEI!!! og omvendt.

Har noen peiling hvor man kan trekke kabelen eller må jeg ta fram borremashina?

E36 325i har batteriet i bagasjerommet btw.. om ikke dette er ombygd fra annen mindre modell da.. :cab

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant jeg fant!! hehe. vis man skrur løst dekselet under ratte og tar vekk litt matter og isolasjon så finner man et plast deksel og på dekselet så er det stipla ut en running. vis man tar ut den så komer man rett inn i sikringsboksen. bare nevner det hvis noen andre får problemer liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider