Gå til innhold

9x16 og 80/60 senking??

Ranger emnet


VW2

Anbefalte innlegg

nå er jo 35mm greit nok da.. om resonementet mitt ikke er helt bak mål ;P men 9" felger med 215 dekk? blikke det litt dassrull?

men det blir nok bedre enn det du har orginalt ja.. det er sant.. men poenget mitt var jo at max senking og meegabrede dekk ikke nødvendigvis gir bra egenskaper

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøreegenskapene med 9x16" og 215 blir ikke optimale, men de blir definitivt veldig mye bedre, helt feil å si at de blir ødelagt!

 

Og så blir utseendet sååå mye fetere (syns jeg da, og mange med meg!) enn med "fornuftige" hjul. Så totalsummen av fett utseende og nesten optimale kjøreegenskaper blir bra.

 

Sjøl om Gullgolfen ikke hadde optimalt oppsett er det temmelig få henger med den i svinga!

 

Jeg kjører "feil" hjulkombinasjon og "for mye" senking men kan ikke akkurat si at det er veigrepet som begrenser farta og kjøregleden.

Kjøreegenskapene er på et mye bedre nivå enn bremser og motoreffekt.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke akkurat meninga hardnakket påstå at egenskapene blir ødelagt :) mye av poenget var egentlig å få en liten debatt rundt saken. det virker som det lykkes, og jeg håper vi kan fortsette den litt til.. hehe. Jeg trur du Kid-A forsto det også egentlig :) Var kanskje Arild du het. vet ikke om det stemmer eller om det muligens er en hemlighet. Uansett.. noen liker feeeeeeeeeeeeeeeeeete hjul med litt smalere dekk.. andre liker ikke fullt så fete hjul med litt mer fornuftige dekk..hehe.. mulig noen syns jeg er en idiot.. men jeg har en bil som er senket 60mm nå og jeg syns den er for lav. jeg skal ha den opp til ca 40mm senking.. altså ca 20mm høyere enn nå. hvorfor? tja.. liker å komme fram..hehe.. God påske da folkens

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild her...:cool:

 

Går med en frontspoiler og ei bånnpanne i ny og né, men jeg kommer fram.

 

Var på ACE Competition i Borås igår med bilen til en kompis, snart ett år siden jeg var der med min egen.

Det første mekanikeren spurte:

- Har du fortfarande den där jättelåga Polo'n?

- m'm

- Det är nog den lägsta bilen vi haft inne här!

- :D

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo min så lav at verkstedet ikke fikk den inn i hjulstillings greia si eller noe. Så dem bytta fjærene først.. Så nå er den ikke så lav lengere.. :)

 

 

Men, den blir nok lavere når jeg får justerbart senkesett.. Da skal den skrues så langt ned som bare mulig.. Så får man skru opp igjen til vinteren :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan legge ut noen bilder av 2ere med 9x16???

 

Hvis dere veit kunne dere kansje skrivi åssen felger det er og hvor mye bilen er senka...???:cool:

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår