Gå til innhold

Endelig noen bilder!

Ranger emnet


Trond D

Anbefalte innlegg

  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bortsett fra at jeg ikke helt har skjønt vitsen med svarte baklys så er bilen din ganske ok. blir nok bra jo mere du gjør med den. Anbefaler deg å kjøpe -90 baklys med hvite blink jeg,synes de er knas.

 

Lomme boka er fryktelig tynn, og blir ikke tykkere med det første. Derfor er nok det langt nede på lista. Soting er finere enn orginalt syns jeg, og jeg syns det passet fargen på bilen bra.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spare lommepengene fra mor da=P he he... koster vel rundt 3000 fra hova.com

feriepenger kan brukes til det....

 

He he, de går i mobil regning,og ferie pengene er satt av til bil tur til roskilde i sommer.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv liker jeg rødsotingen bedre enn den sorte, men du har en tøff bil der.

Syntes faktisk refleksbåndene på fangerene er litt pent jeg :)

 

Hvordan ser den ut interiørt?

Fangeren bak er jo ny så refleksen er guud fin, men skal vekk. Interiøret: se bilder side 1.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få bilen din på statoil en dag så jeg kan få fiksa den røde dritten rundt fangeren din! blir jo ikke noe med deg!

ellers ser det bra ut..ser ut(fra de første bildene) som du burde rensa teppet i bagasjerommet.sikkert litt halvnasty lukt og.. noe planer for bilen? åssen ligger du ann med lappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få bilen din på statoil en dag så jeg kan få fiksa den røde dritten rundt fangeren din! blir jo ikke noe med deg!

ellers ser det bra ut..ser ut(fra de første bildene) som du burde rensa teppet i bagasjerommet.sikkert litt halvnasty lukt og.. noe planer for bilen? åssen ligger du ann med lappen?

 

Gjerna eg ska beholda den og kjøra forran deg bare for å plaga, he he :). Neida, den ska vekk, har bare så møye å gjør.

Syns ikke det lukter noe serlig, er tørt og.

Lappen: Fyller den 26 april jeg. Mangler forbikjøring, lang kjøring og terioprøve så he med det.

Ska ud å kjøra i dag med mor ved mins side å l-en på, gjerna eg stoppe innon statoil så kan du få skrapa, he he.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerna eg ska beholda den og kjøra forran deg bare for å plaga, he he :). Neida, den ska vekk, har bare så møye å gjør.

Syns ikke det lukter noe serlig, er tørt og.

Lappen: Fyller den 26 april jeg. Mangler forbikjøring, lang kjøring og terioprøve så he med det.

Ska ud å kjøra i dag med mor ved mins side å l-en på, gjerna eg stoppe innon statoil så kan du få skrapa, he he.

 

skrape ? hmmm , høgtrykk-steaming! fyker pokkerivold :D

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår