KennethB Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Har to 9 mm spacere liggende i verstedet, hvis de kan brukes... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hvor fikk du tak i dine da Mads??? :deng J kan ordne slike ringer i rustfritt, ferdig slipt og polert! :) Får j bestilling på en fire, fem sett kan j slenge inn ei bestilling! ;) Fikk dem av han rare julenissen vettu, ja, du vet åkken...! :assman hehe ;) Trudde dette kun var 1 gangs-bestilling fra din side j skjønner du, så var litt usikker, men det går... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Har to 9 mm spacere liggende i verstedet, hvis de kan brukes... :) Skal fram med senkeredskapen min til helga igjen, hvis ikke før, så ska jag kolla upp hur mycket som behövs...! du hører fra meg... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 He he he... Grattis med nye hjul! Ble veldig bra, syns j!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 He he he... Grattis med nye hjul! Ble veldig bra, syns j!! :) Takker og bukker!:D Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Da var Ecomax chip og ny WG bestilt til niførr`n... Håper på at dette kommer så fort som mulig egentlig, så j får litt med pulver i maskinisten min... :D Ellers så har j ikke gjort så mye stort i det siste, har fått lakkert ramma rundt instrumentene i samma farge som bilen, resultatet ble helt greit...! bilder kommer... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Noen nye bilder... Har fått på krom-ringene i instrumentpanelet, etter litt fram og tilbake og noen runder med testing, så ble de satt fast... (Stor takk til Kenneth_B for ringene :) ) Fikk også polert bilen de to-tre timene det var opphold her i dag å... :) Snygg bil.... Digget de der crome ringene du har i instrument panelet... kordan fixet du de til deg... kjøpt eller dreid av en kompis....? Mye snygge bilder.... Flott farge forresten.... my Car: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114898 Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 De ringene var skikkelig pene! Hva er det snakk om at slikt noe koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg ordner de... De er laserskjært i rustfritt, og de koster 750,- ferdig polert... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Takk for fine kommentarer...!:) ser KennethB har svart for meg ang ringene, han som skaffet de til meg... Frode740R: har vel ganske lik lakk som deg sånn ca? grei farge det :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Solgt bilen nå eller? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Solgt bilen nå eller? Det samme lurer jeg på.... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1108796 Hva blir da neste bil? Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Nope, ikke solgt...! står solgt fordi annonsen ble sletta... Har vært dårlig respons på bilen, så da fjerna j annonsa, og beholder bilen... Blir i mitt eie foreløpig...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 I går fikk j senket det siste på bilen, nå skal j ikke ha den noe særlig lavere pga eksosen... ikke rare klaring fra bakken og opp til eksosen lenger... Prøvde også spacerene bak (9mm), og det ble akkurat litt for stort pga orginalboltene, fikk nesten ikke tak med mutteren da j skulle sette de fast, så må nok evt bytte bolter, eller gi tusan i spacerene... Noen bilder... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Meget pen bil da!:D Felgene var egentlig ganske good. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg