Torak Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Den så utrolig fin ut den bilen din:) Synd at nesten alt her i verden koster penger.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Den så utrolig fin ut den bilen din:) Synd at nesten alt her i verden koster penger.. Takk Takk!:) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Noen nye bilder... Har fått på krom-ringene i instrumentpanelet, etter litt fram og tilbake og noen runder med testing, så ble de satt fast... (Stor takk til Kenneth_B for ringene :) ) Fikk også polert bilen de to-tre timene det var opphold her i dag å... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ble bra det der, Mads! Det er polert rustfritt, ikke krom... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ble bra det der, Mads! Det er polert rustfritt, ikke krom... ;) Åkay da, polert rustfritt :D hehe... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Da kommer det nok en update her... :) Våler turen ble avlyst for meg kl 23 i går kveld, da j heller bestemte meg for å dra å hente de nye felgene mine i dag tidlig... etter å ha kjørt 35 mil, så var j tilbake igjen med felgene, og klar til å montere de på bilen... rengjorde alle felgene med avfetting/felgrens, og polerte opp alle felgene før j monterte de på... felgene er 17" og heter Titanium...! Mer senking og evt spacere bak kommer etter hvert som j får somla meg til det... Her er noen bilder... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Noen nye bilder... Har fått på krom-ringene i instrumentpanelet, etter litt fram og tilbake og noen runder med testing, så ble de satt fast... (Stor takk til Kenneth_B for ringene :) ) QUOTE] hellu! DET så helt sykt bra ut!!! er det noe man kan bestille eller?? *meget interessert i,VIL ha* Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Noen nye bilder... Har fått på krom-ringene i instrumentpanelet, etter litt fram og tilbake og noen runder med testing, så ble de satt fast... (Stor takk til Kenneth_B for ringene :) ) QUOTE] hellu! DET så helt sykt bra ut!!! er det noe man kan bestille eller?? *meget interessert i,VIL ha* Takk takk! Hvis du sjekker på http://www.turboperformanceclub.com, så er det en svenske/danske som selger slike her til volvo etc... husker ikke helt hva han heter, men søk etter krom-ringer, instrument-ringer osv, så finner du det nok sikkert...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Takk takk! Hvis du sjekker på http://www.turboperformanceclub.com, så er det en svenske/danske som selger slike her til volvo etc... husker ikke helt hva han heter, men søk etter krom-ringer, instrument-ringer osv, så finner du det nok sikkert...! oki, will do at once! :) det så knallflott ut. Hvilken bakgrunnsbelysning har du bak instrumentpanelet da? Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 oki, will do at once! :) det så knallflott ut. Hvilken bakgrunnsbelysning har du bak instrumentpanelet da? Orginalt grønnskjær, orker ikke å bytte ut til blått, rødt etc... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 http://www.dioder.no har dioder som går på de orginale festene. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 http://www.dioder.no har dioder som går på de orginale festene. tja.. orker ikke å kjøpe slike da jeg jobber på elektronikk avdeling i forsvaret. dvs at jeg kan ta det jeg trenger og mekke selv:) Dessuten har jeg et par bokser med dioder osv fra skoler og andre plasser der jeg fikk. Tenkte jeg skulle bytte ut min grønnfarge med hvit eller en annen iallefall. Dritlei den grønne fargen, selv om den er god med øynene om kvelden og på langturer osv i mørket.. PS: Bilen din var knall med de andre felgene, R-style!:) it`s "The Shit"!:cool: Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Gratulerer med nye felger! de var dritfine syns jeg,et uvanlig men stilfullt felgvalg...:thumb Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 v740b230f: Takk for det!;) 245gl: Felgene var ganske greie, og kledde bilen sånn akkurat passe... er ikke akkurat disse felgene som sitter mest på volvo, noe som også var grunnen til at j kjøpte de... greie felger som ikke "alle" har...! Ellers takk for fine ord! :thanks Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Takk takk! Hvis du sjekker på http://www.turboperformanceclub.com, så er det en svenske/danske som selger slike her til volvo etc... husker ikke helt hva han heter, men søk etter krom-ringer, instrument-ringer osv, så finner du det nok sikkert...! Hvor fikk du tak i dine da Mads??? :deng J kan ordne slike ringer i rustfritt, ferdig slipt og polert! :) Får j bestilling på en fire, fem sett kan j slenge inn ei bestilling! ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg