nomix Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Original Satte meg bare ned i kveld, halvtimes arbeid :) Er som title sier bare en WIP, kanskje jeg gidder å gjøre mer, garanterer ikke :P Comments? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hoi.....du må jo legge inn originalbildet øverst, og ikke som link, sånn at du ikke lurer folk!! Jeg sitter og ser på bildet som laster, og tenker: "Hmm....den bilen så jo ganske bra ut originalt. Panseret var jo lekkert rundt lyktene... Lurer på hva han gjør med den i ps?" Scroller ned for å se hva du har gjort, men nei, er ikke noe bilde der. Skjønner ingenting noen sekunder... SÅ ser jeg at ORIGINAL er en link til bildet av bilen originalt!! Herre.... :hammer Er vel på tide å komme seg under dynen... Bortsett fra den o-t'n, så var det meget pent:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Virkelig hyggelig. *spandere øl på* Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 phet!men å skifte felger hadde vel ikke vært så dumt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 phet!men å skifte felger hadde vel ikke vært så dumt? Er som sagt bare en WIP. Felger kommer (kanskje?) senere. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hva er WIP for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Work In Progress Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg